  • Data: 2004-07-05 15:55:04
    Temat: Re: Pobicie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co? Przecież są na serwerze. Po to podałem MSG-ID.

    NO to moze podaj grupy, bo nie wiem jak w OE po ID dojsc do posta.

    > No i? Podobało mu się, to se zrobił zdjęcie. A jak kolegów fotografuje, to
    > ma za nimi rozwieszać prześcieradło? Też przecież kawałek lokalu się
    > załapie.

    przeciez pisal ze fotografowal lokal a to zupelnie co innego.

    > Akty prawne? Jakie? Na to, że nie wolno wypierdolić? To raczej Ty podaj
    > takie, co Ci umożliwiają wypierdolić klienta.

    o nie kochany Ty podaj takie ktore mi zabraniaja nie obslluzyc klienta w
    moim wlasnym lokalu.
    Do tego sie sporo osob przyczepilo ponizej ale nikt niczego sensownego nie
    podal.

    > Normalne, że rodzice wychowują dzieci. Przynajmniej wyrosłem na porządnego
    > obywatela, a nie na dresa.

    > Pewnie nie, dresy zazwyczaj chodzą grupkami, bo się boją.

    jakies kompleksy masz chlopie, przyjaciół nie masz czy co?

    Drugi Olo. Pewnie jak pewien kanar z grupy. mocny tylko w gębie.

    P.