  • Data: 2004-07-04 09:13:32
    Temat: Re: Pobicie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecie nie ja, a ty proponujesz pobicie, czym wzbudziłeś u mnie, nie
    > pierwszy raz, szczere obrzydzenie.

    ukaranie gnoja, a nie pobicie. Będzie się bać będzie szanować.

    > Jak na razie to nie było mowy o żadnych pobiciach, poza twoimi radosnymi
    > propozycjami.

    a umiesz czytac, ojciec bije swoja córke. Co to jest Twoim zdaniem?

    Zaś, nawet jeśli działanie opisywanego ojca nosi znamiona
    > pobicia, to odpowiedzią na grupie ,,prawo'' nie może być rada dokonania
    > linczu. Ale ty oczywiście tego nie rozumiesz.

    NIe k. ma pojsc na policje, Ci przyjada zapukaja i pojada sobie a w tym
    czasie dzieci beda mordowane tak?

    > Gość wyciąga aparat
    > fotograficzny -- z bańki go.

    nie powiedzialem tak, Pana juz nie obslugujemy i do widzena. Jest to
    normalne,
    jest tez normalnym ze sie nie fotografuje bez zezwolenia, chyba ze ktos jest
    tak jak ** pojebany i tego nie rozumie.

    >Ojciec dał w pysk krnąbrnej córce -- zaczaić
    > się na niego za rogiem, zmasakrować. A co se będziemy żałować...

    dac wpysk a bic (dluzszy czas) to jest roznica.

    > Choć droga stroma i śliska,
    > Gwałt niech się gwałtem odciska
    >
    > Już jeden taki tu jest, co pachołków z widłami swoim oponentom wysyła.

    EOT, rozmowa z Toba nei ma sensu.

    P.