  • Data: 2004-07-05 15:59:42
    Temat: Re: Pobicie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ps.

    Pierwszy post:

    Hi all,

    jestem tutaj nowy ale czesto udzielam sie na innych grupach. Chcialbym sie
    dowiedziec w imieniu kumpla na ile mozna pojsc siedziec za pobiecie. Pobicie
    bedzie raczej mocne i bijacym bedzie osoba pelnoletnia.

    Pozdrawiam,Drugi post: Witam!

    Zostalem pobity w wyniku czego stracilem zab. Policja byla wezwana na
    miejsce zdarzenie. Zeznania zostaly zlozone, przeze mnie i przez swiadka na
    komisariacie. Mam jedynego swiadka ktory to widzial i chce zeznawac. Sprawca
    wymyslil cala historie i w efekcie twierdzi ze tego nie zrobil (telefonowal
    do mnie), tylko zrobil to ktos inny na co ma swiadkow, a tamta osoba jest w
    stanie sie przyznac. Sprawca jest osoba publiczna. W zwiazku z czym chce
    mnie posadzic o skladanie falszywych zeznan i za pomowienie.

    Co mam robic... Jest jeszcze jeden czlowiek ktory ta sytuacje widzial i
    potwierdza moja (prawdziwa) wersje, ale nie chce zeznawac...

    Doradzcie co mam zrobic, bo zaczynam sie bac dalej ciagnac ta sprawe. Czy
    moze mi w taki sposob zaszkodzic?

    Dodam ze jestem osoba nie karana i ze podczas zajscia wszyscy byli pod
    wplywem alkoholu.hehe, moze jakis komentarz bo ja zajarzyc nie moge. P.