  • Data: 2004-07-05 12:51:39
    Temat: Re: Pobicie
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > To dobrze, bo Ty jesteś niebezpieczny.
    > Czyżby to Twoi słuchacze pytali:

    no to moze cale wiadomoci wklej albo odnosniki

    > I dobrze. Więc może zakomunikować to grzecznie gościowi.

    i grziecznie go wyprosic.

    > Oczywiście, każda grupka kumpli, która idzie na imprezkę i chce sobie
    > porobić zdjęcia, musi otrzymać pisemną zgodę właściciela poświadczoną
    > notarialnie.

    czy Ty jestes tak glupi czy tylko udajesz? on zaczal fotografowac lokal a
    nie swoich kolegow.

    W miejscach publicznych dokonywanie zdjęć jest dozwolone i
    > kropka. A jak komuś się nie podoba, może zamknąć lokal i otworzyć tam
    > Burdel Ze Wstępem Za Kartą Członkowską.

    moze tez wyprosic taka osobe i jej nie obslugiwac, jezeli tak nie jest
    prosze uzasadnic (akty prawne)
    juz ktos ponizej prosil jednak nikt nic sensownego nie wkleil.

    > Nie, ja przemocy nie zrozumiem nigdy. Taka natura.

    a moze Ty to poprostu lubisz?
    "
    Też nie raz dostałem od ojca i w pysk i w dupę pasem (nieraz dłuższym w
    czasie aktem lania) i nie życzę sobie, żeby ktoś na niego się zaczajał za
    rogiem z grupą dresów."

    > Oczywiście, rozmowa nie ma sensu, prościej spuścić wpierdol.

    nie ukrywam ze na pewno nie od jednego bys dostal, glownie za
    nazwyanie kazdego z kim sie nie zgadzasz dresem.

    > A nawet słychać i czuć.

    w jednymsie zgadzamy.

    > Dresiarstwo to nie ubiór, to stan umysłu, tobie zesztą bliski, który -- i
    > owszem -- nierzadko wyraża się noszeniem czterech paseczków z promocji.

    zalosny jestes,

    P.