    Subject: Re: PoRD pytanie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 15 Apr 2017 20:48:46 +0200

    W dniu 2017-04-15 o 18:58, Shrek pisze:

    > Skąd ten pomysł? Nie ma tam żadenj tabliczki z przebiegiem drogi
    > głównej. Ustąp dotyczy wszystkich, gdyż nie ma żadnych wskazówek, , że
    > jest inaczej. Tu nie ma IMHO wątpliwości.
    >
    > Co nie znaczy, że ta biała ciężarówka też nie ma pierwszeństwa (IMHO ma)
    > i jest to zupełnie oddzielna kwestia;)

    Mówimy o skrzyżowaniu czy prawoskręcie dającym wyjazd na drogę główną?
    Zobacz znaki na skrzyżowaniu. Oznaczenie rzędności dróg jest na
    skrzyżowaniu pomiędzy znakiem "ustąp" i "przejście dla pieszych". Ja
    pisze o skrzyżowaniu.

    Jeśli natomiast mówimy o wyjeździe na drogę główną to bezwzględne
    pierwszeństwo mają poruszający się tą drogą. Wyjeżdżający z prawoskrętu
    (zjeżdżający z Solidarności w Witosa) musi bezwzględnie ustąpić
    pierwszeństwa. Na latarni zresztą jest znak. W tej sytuacji sprawa jest
    oczywista i nie podlega żadnym dyskusjom.

    --
    Sonn.