  • Data: 2017-04-16 12:34:27
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-04-17 o 11:00, Użytkownik pisze:

    > Panie mądrala, a czytałeś moją całą wypowiedź?

    Fakt, nie doczytałem, ale w takim razie tym bardziej się dziwię.

    > Poza tym godzina 1 w nocy to środek nocy, kiedy ludzie powinni spać, a
    > nie wypisywać bzdury - to taka mała podpowiedź :)

    Żadna godzina nie jest dobra do wypisywania bzdur. Koncepcja, jakoby
    każda "przełączka" w obrębie jednego skrzyżowania była osobnym
    skrzyżowaniem jest niedorzeczna.

    Skrzyżowanie, to przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię,
    ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami
    utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia. Ponieważ
    przy definicji jednego skrzyżowania mamy w liczbie mnogiej przecięcia, i
    połączeni, no to cały ten system jest jednym skrzyżowaniem.