  • Data: 2017-04-15 21:37:28
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: Michał <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.04.2017 19:42, 007 wrote:

    > Zacznij od początku, czyli od definicji skrzyżowania, proszę...

    Sam zacząłem, ale (jak dla mnie) nic szczególnego z niej nie wynika:

    "skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię,
    ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi
    przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; [...]"

    Pierwsza interpretacja: ten prawoskręt to w sumie rozwidlenie, więc z
    tego by wynikało, że to już osobne skrzyżowanie (trochę naciągane):
    https://www.google.pl/maps/@52.4348496,16.9054493,3a
    ,75y,346.8h,54.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDm5IYbodnROjI
    hZUAxnOaA!2e0!7i13312!8i6656
    A potem połączenie tego prawoskrętu (tej odnogi) z Witosa to kolejne
    skrzyżowanie:
    https://www.google.pl/maps/@52.4348496,16.9054493,3a
    ,75y,150.83h,85.44t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDm5IYbodnROj
    IhZUAxnOaA!2e0!7i13312!8i6656
    I tam trzeba wszystkich przepuścić.

    I druga interpretacja: "łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie
    przecięcia" - więc ta wielka wysepka pomiędzy głównym skrzyżowaniem a
    prawoskrętem:
    https://www.google.pl/maps/@52.4348496,16.9054493,3a
    ,40.2y,107.32h,70.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDm5IYbodnR
    OjIhZUAxnOaA!2e0!7i13312!8i6656
    to ciągle część skrzyżowania i wtedy prawoskręt też jest częścią
    skrzyżowania. I wtedy mamy pierwszeństwo przed dostawczakiem.

    > Może, np. takie jest w Głogowie

    Można link?