  • Data: 2017-04-15 22:20:46
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2017 o 21:37, Michał pisze:

    > I druga interpretacja: "łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie
    > przecięcia" - więc ta wielka wysepka pomiędzy głównym skrzyżowaniem a
    > prawoskrętem:
    > https://www.google.pl/maps/@52.4348496,16.9054493,3a
    ,40.2y,107.32h,70.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDm5IYbodnR
    OjIhZUAxnOaA!2e0!7i13312!8i6656

    > to ciągle część skrzyżowania i wtedy prawoskręt też jest częścią
    > skrzyżowania. I wtedy mamy pierwszeństwo przed dostawczakiem.

    Pisałem ci już, że niepotrzebnie szukasz dziury w całym. Nieważne gdzie
    skrzyżowanie się kończy i zaczyna, nieważne jakie jest oznakowanie na
    innych wlotach tego czy innego skrzyżowania, skręcając w prawo masz
    samotny znak ustąp pierwszeństwa, więc masz ustąpić - koniec, nie będzie
    z tego doktoratu.

    Osobną sprawą jest czy przypadkiem biały dostawczak też nie powinien
    ustąpić. Przy odpowiednio naciąganej interpretacji - też ma ustąpić i
    sytuacja będzie patowa. A przy nie naciąganej intepretacji - skoro nawet
    są wątpliwości, to znak stopu dla prawoskrętu widać, więc też nie ma się
    co doktoryzować.

    Jak już pisałem - jak zdajesz prawko, to trudno - udawaj że im wierzysz,
    bo dyskutować nie ma sensu. A jak zdasz to nauczysz się jeździć;)

    Shrek