  • Data: 2017-09-28 07:44:50
    Temat: Re: Po co by im było prawo do broni?! [przypadek z UK]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Filip - ty znowu nie zrozumiałes.
    > Nikt nie twierdzi ze sa sytuacje w ktorych bron moze sie przydac.
    > Chodzi tylko o to ze bilans całkowity jest niestety negatywny bo co z
    > tego ze raz sie przyda jak w 5 innych przypadkach zrobi krzywde przez
    > przypadek.

    Moje zdanie co do _bilansu_ jest bardzo inne.

    Ja nie uważam tego że _ja_ nie mam prawa do broni za leżące w _moim_ interesie.
    Po za tym nie widzę żadnego powodu by Polska była przewodziła Europie w
    rozbrojeniu własnych obywateli. Nawet w rozbrojonym UK i w Putinistanie
    obywatele mają ponad 5 razy więcej prywatnej broni na głowę.

    --
    A. Filip