  • 21. Data: 2005-11-07 10:32:36
    Temat: Re: Płacić haracz spółdzielni mieszkaniowej czy nie?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 7 lis o godzinie 01:51, na pl.soc.prawo, Kaja napisał(a):

    > To bardzo mały czynsz placisz :-)

    A dlaczego i komu ma płacić czynsz?

    --
    Herbi
    07-11-2005 11:32:35

  • 22. Data: 2005-11-07 10:43:51
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 7 lis o godzinie 01:58, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Jesteś pewien?
    > Wspólnota powstałaby, gdyby on bym własicielem ułamkowym gruntu i
    > posiadał pełne prawo własności.
    > Tak nadal posiada prawo własnści, ale nie jest członkiem spółdzielni.

    Czyli Twoje równanie jest spełnione ;)

    --
    Herbi
    07-11-2005 11:43:45

  • 23. Data: 2005-11-07 12:19:16
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał :

    > Oczywiście, że nie może. Ale spółdzielnia nadal pozostaje właścicielem
    > budynku - vide art. 17(1) ust. z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    > spółdzielniach mieszkaniowych.

    Ale ten przepis mówi o spółdzielczym własnościowym prawie
    do lokalu, a pytanie dotyczy chyba prawa odrębnej własności lokalu
    z księgą wieczystą (po zawarciu notarialnej umowy przeniesienia
    własności, mozliwej w/g znowelizowanej ustawy).

    Krystian

  • 24. Data: 2005-11-07 17:33:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "nospam" <"alfreda1@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli coś tam masz, to komornik zabierze. W ostateczności
    >>

    > Ok dzięki za odpowiedź.
    > Tylko nie wiem dlaczego mam im płacić

    O, wielbiciel Leppera na grupie. Skorzystamy, nie oddamy.
    Z satysfakcja usuwam nospam.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 25. Data: 2005-11-07 19:12:58
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dkna8q$epe$1@atlantis.news.tpi.pl>, jareka wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndmtuaf.da2.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Hmm, wlasnie jest wiele glosow :) W Zyrardowie koszty sa nie do konca wyzsze

    Być może zależy od spółdzielni, jej statutu, jak traktują członków
    i nieczłonków.

    Renata