  • 1. Data: 2004-03-29 19:49:06
    Temat: Pismo o zachowanie poufności
    Od: "Artur" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Dostalem zlecenie na przetworzenie pewnej ilosci danych od firmy X, aby to
    zrobic musze dane przeniesc do siedziby swojej firmy w postaci elektronicznej
    a potem je przetworzyc i oddac.
    Czy ktos moglby mi pomoc stworzyc albo podac adres wzoru pisma o zachowanie
    poufnosci pobranych danych oraz ich zniszczenia po wykonaniu zlecenia?

    serdecznie dziekuje
    artur

  • 2. Data: 2004-03-30 07:52:48
    Temat: Re: Pismo o zachowanie poufności
    Od: "artur" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > poufnosci pobranych danych oraz ich zniszczenia po wykonaniu zlecenia?

    Dlaczgo nikt nie odpowiada ;( ;( ;(

  • 3. Data: 2004-03-30 17:56:29
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    artur wrote:

    > Dlaczgo nikt nie odpowiada ;( ;( ;(

    1. nikt nie wie
    2. nikomu się nie chce

    Niepotrzebne skreślić

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-03-30 18:12:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik artur napisał:
    > Dlaczgo nikt nie odpowiada ;( ;( ;(

    Przerób sobie:

    Umowa o zachowaniu poufności

    Niniejsza umowa zostaje zawarta w poniżej podanym dniu między :

    w celu ochrony i zachowania w poufności oraz utrzymaniu statusu
    zastrzeżenia informacji ujawnianej lub udostępnianej wzajemnie przez
    strony w związku z ich współpracą w zakresie dostarczania ogólnych
    usług, napraw i usług gwarancyjnych dla produktów wytwarzanych lub
    rozprowadzanych przez.........

    jako że,

    strony pragną ujawnić sobie wzajemnie pewne informacje a w szczególności
    specyfikacje techniczne, rozwiązania projektowe (oraz projekty , modele
    i temu podobne ) oraz charakterystyki wydajności .... .... lub inne
    ............ produkty w celu umożliwienia stronom analizy możliwości
    przyszłej współpracy w zakresie marketingu i / lub sprzedaży i /lub
    wspólnego wytwarzania tego lub tych produktów.

    Na tej podstawie , w oparciu o i przy uwzględnieniu poniższych
    postanowień , strony uzgodniły co następuje:

    1. Wszystkie informacje ujawnione stronie otrzymującej zostaną za
    "Informacje Zastrzeżone" strony ujawniającej pod warunkiem , że
    informacja zostanie wyraźnie zaznaczona w widocznym miejscu jako
    Informacja Zastrzeżona.
    Informacje ujawniane ustnie będą uznane za Informacje Zastrzeżoną tylko
    o ile zostanie ona tak określona w chwili gdy została wypowiedziana, a
    jej poufny charakter został potwierdzony przez stronę ujawniającą na
    piśmie w terminie 14 dni od ujawnienia ustnego.
    2. Każda strona może wykorzystać Informacje Zastrzeżone otrzymane od
    drugiej strony tylko w zakresie wymaganym do wykonania intencji tej
    Umowy. W ramach tej Umowy nie przyznaje się ani nie domniemywa się
    przyznania jakichkolwiek innych praw , i w szczególności licencji ,
    znaków towarowych, wynalazków praw autorskich ani potentatów.
    3. Dostarczone Informacje Zastrzeżone nie będą odtwarzane w
    jakiejkolwiek formie , chyba że w sposób wymagany od użytkownika do
    wykonania intencji tej Umowy.
    4. Odpowiedzialność stron ogranicza się do wykorzystania rozsądnych i
    najlepszych wysiłków do ochrony otrzymanej Informacji Zastrzeżonej z
    taką samą dbałością jaka stosowana jest do ochrony własnej Informacji
    Zastrzeżonej przed nieuprawnionym użyciem lub ujawnieniem przez
    przedstawicieli i pracowników.
    5. O ile nie zaznaczono inaczej na piśmie , wszelkie Informacje
    Zastrzeżone pozostają własnością strony ujawniającej , będą wykorzystane
    przez stronę otrzymującą tylko do zamierzonego celu oraz zostaną
    zwrócone lub zniszczone wedle uznania strony ujawniającej po tym jak
    potrzeba posiadania tej informacji przez otrzymującego zakończyła się
    oraz na żądanie ujawniającej , i w każdym przypadku, z chwilą wykonania
    lub zakończenia Umowy.
    6. Rozumie się , że termin Informacja Zastrzeżona nie obejmuje
    informacji , która :
    a) znajduje się w domenie publicznej inaczej niż przez naruszenie Umowy
    przez stronę otrzymującą ; lub
    b) zostaje prawidłowo otrzymana od strony trzeciej bez obowiązku
    zachowania w poufności; lub
    c) jest prawidłowo znana stronie otrzymującej bez jakiegokolwiek
    ograniczenia co do użycia lub ujawnienia przed jej otrzymaniem od strony
    ujawniającej; lub
    d) zostanie ogólnie udostępniona przez stronę ujawniającą bez
    zastreżenia poufności.
    7. Niniejsza Umowa podlega prawu polskiemu. Nie istnieją faktyczne ani
    domniemywane porozumienia, uzgodnienia ani oświadczenia nie zawarte w
    tej Umowie. Umowa nie może być zmieniona inaczej niż na piśmie.
    8. Umowa pozostaje w mocy i będzie skuteczna przez okres 7 lat
    (siedemiu) od daty podpisania przez obie strony, a po tym czasie
    zostanie uznana za nieważną. Umowa może zostać wypowiedziana za wspólną
    zgodą w dowolnym czasie trwania za wypowiedzeniem doręczonym drugiej
    stronie na sześćdziesiąt dni z góry. Przedwczesne wypowiedzenie tej
    Umowy nie zwalnia strony otrzymującej od jej zobowiązań nałożonych w
    Paragrafie 4 w odniesieniu do Informacji Zastrzeżonej wymienionej przed
    datą skuteczności wypowiedzenia. Zobowiązanie takie kończy się po
    upływie okresu 7 lat (siedmiu lat) wymienionego na początku Paragrafu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info