  • 71. Data: 2011-09-13 08:29:24
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "Wojciech Bancer":

    > No ma o tyle, że bez tego, to nie bardzo powinieneś cokolwiek
    > "służbowo" załatwiać.

    Zgoda, tylko co to ma wspólnego z wysokością mandatu, którą chcę zmienić?

  • 72. Data: 2011-09-13 08:38:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-09-13, dulek <firmak3@bezspamu_post.pl> wrote:

    [...]

    > Zgoda, tylko co to ma wspólnego z wysokością mandatu, którą chcę zmienić?

    W podwątku skręcało w inny temat.
    Dlatego to się nazywa grupa dyskusyjna a nie "porady prawne za free".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 73. Data: 2011-09-13 08:40:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > Rozumiem, ale przecież to nie ma nic do rzeczy. Co Cię interesuje sytuacja
    > prawna auta, gdy pytam o zupełnie coś innego?... Ten pierwszy post był
    > wyrażony emocjonalnie? Chyba nie, przynajmniej nie byłem już w takim stanie,
    > przeszło mi :)

    Pisałeś emocjonalnie o żebractwie straży a ja w ten sam sposób napisałem
    o używaniu aut służbowych do celów nie koniecznie służbowych. Wydawało
    mi się to ciekawsze niż w sumie banalny problem obniżenia niskiego w
    sumie mandatu ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 74. Data: 2011-09-13 08:45:17
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "januszek":
> [...]
    > o używaniu aut służbowych do celów nie koniecznie służbowych. Wydawało
    > mi się to ciekawsze niż w sumie banalny problem obniżenia niskiego w

    No tak: 'emocjonalnie' to pojęcie względne i ciężko z tym dyskutować :)
    A mandat jest z górnej granicy, to jaki on niski? :) Za komuny dostałem 2000
    zł mandatu za brak chlapaczy z tyłu. To była kupa kasy, a ja, będąc
    gówniarzem, przyjąłem postawę tu tak bardzo przez niektórych zachwalaną i
    mandat przyjąłem bez kwękania, za co dostałem burę od taty, bo "trzeba było
    targować, a najlepiej mandatu nie przyjmować, bo menda niech frajera szuka
    gdzie indziej, a nie młodego przestraszonego chłopaka". Ten mandat oceniam w
    tych samych kategoriach...

  • 75. Data: 2011-09-13 08:52:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > No tak: 'emocjonalnie' to pojęcie względne i ciężko z tym dyskutować :)

    Prawda.

> [...]
    > gdzie indziej, a nie młodego przestraszonego chłopaka". Ten mandat oceniam w

    To mnie zupełnie nie interesuje ;) Pocieszyć Cię mogę tylko tym, że
    gdybyś był Tristanem to oprócz mandatu złapałbyś gumę, stracił płyn
    hamulcowy, zdechł by Ci pies i dopadły by Cię jeszcze inne plagi
    egipskie... ;P

    j.

  • 76. Data: 2011-09-13 08:55:04
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "januszek" :
> [...]
    > gdybyś był Tristanem to oprócz mandatu złapałbyś gumę, stracił płyn
    > hamulcowy, zdechł by Ci pies i dopadły by Cię jeszcze inne plagi

    Na koniec nieszczęść stojący fotoradar wydupczyłby mi Izoldę.
    Pozdr.

  • 77. Data: 2011-09-13 08:55:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-09-13 10:18, Wojciech Bancer wrote:

    > No ma o tyle, że bez tego, to nie bardzo powinieneś cokolwiek
    > "służbowo" załatwiać.

    Wbrew pozorom są wyroki, które podważają bardzo restrykcyjne
    interpretacje ZUS w sprawie małżonków jako osób współpracujących.
    Tak więc spokojnie z tym straszeniem dulka ;-)

    Piotrek

  • 78. Data: 2011-09-13 08:55:55
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "Wojciech Bancer":
    > W podwątku skręcało w inny temat.
    > Dlatego to się nazywa grupa dyskusyjna a nie "porady prawne za free".

    A to pytaj tego, który skręcił, po co to zrobił.
    Pozdr.

    Wojciech, sorry, za priv, klik.

  • 79. Data: 2011-09-13 09:01:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 10:04, Kris pisze:

    > Uważasz ze wysłanie jednego meila(a zresztą i tak musi im wysłać np.
    > meila z danymi kierującego) nie jest warte 50 zł?

    Ale tę wskazówkę już dostał.

    On chce więcej - nawet konsultować się z prawnikiem.

    Ile bierze zawodowy prawnik za rozpoczęcie konsultacji, hmm?

  • 80. Data: 2011-09-13 09:06:48
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "Andrzej Lawa":
    > On chce więcej - nawet konsultować się z prawnikiem.

    Napisałem, że będę się widział z kumplem prawnikiem i sobie o tym z nim
    pogadam, co nie ma nic wspólnego z płatną poradą prawną. Od grupy nie
    chciałem nic więcej.

    > Ile bierze zawodowy prawnik za rozpoczęcie konsultacji, hmm?

    Taki jak paru tutaj (jeśli to prawnicy oczywiście) powinien brać bardzo
    niewiele.