  • 41. Data: 2011-09-13 05:00:24
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mvoicem napisa?(a):

    > A jakiego miałby użyć określenia i dlaczego byłoby ono bliższe prawdy
    > niż "auto jest na żonę"?

    Ja rozpatruje wylacznie fakt "zebractwa". Moim zdaniem rzecz jasna,
    nawet jeśli nie w świetle prawa.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 42. Data: 2011-09-13 05:33:57
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-09-12 19:17, dulek wrote:

    > Niby dlaczego?
    > Przestań się już kompromitować.

    Sam się przestań kompromitować.

    żonka przekroczyła prędkość o 30%? Ktoś pół baku mandatu nałoży?

    Zapłać i nie ośmieszaj się.

    I tak. Okradasz państwo na podatkach jeżdżąc prywatnie służbowym autem.
    Przez ciebie nie ma na chore dzieci w szpitalach.

    gacek

  • 43. Data: 2011-09-13 06:03:53
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    gacek:
    > żonka przekroczyła prędkość o 30%? Ktoś pół baku mandatu nałoży?

    Nie przekroczyła, bo to ja prowadziłem. Pisałem, że to mi zrobiono zdjęcie,
    ale co tam, zaszczekać z rana najważniejsze.

    > I tak. Okradasz państwo na podatkach jeżdżąc prywatnie służbowym autem.
    > Przez ciebie nie ma na chore dzieci w szpitalach.

    A to akurat jest oszczerstwo. Potrafisz to udowodnić?

  • 44. Data: 2011-09-13 06:04:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > Niby dlaczego?

    Wszystko sprowadza się do różnicy pomiędzy: "auto żony" a "auto na żonę"
    - to drugie właśnie określiłem jako formę żebractwa. Co w tym
    kompromitującego?

  • 45. Data: 2011-09-13 06:12:01
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "januszek":
    > Wszystko sprowadza się do różnicy pomiędzy: "auto żony" a "auto na żonę"
    > - to drugie właśnie określiłem jako formę żebractwa. Co w tym
    > kompromitującego?

    Musiałbyś dokładniej wyjaśnić, o co Ci chodzi. Na razie bełkoczesz.

  • 46. Data: 2011-09-13 06:27:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > Musiałbyś dokładniej wyjaśnić, o co Ci chodzi. Na razie bełkoczesz.

    Czego konkretnie nie rozumiesz? Czy dla Ciebie określenia "auto żony" a
    "auto na żonę" są rownoważne i zamienne?

    j.

  • 47. Data: 2011-09-13 06:34:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 08:03, dulek pisze:

    > A to akurat jest oszczerstwo. Potrafisz to udowodnić?

    Lotna kontrola z urzędu skarbowego bardzo ładnie ci to udowodni ;->

    Podaj namiary na siebie - załatwi się dowód, jak tak bardzo go pragniesz ;->

    A poważniej... (chociaż zasadniczo jeżdżenie firmowym samochodem żony to
    też dość poważna sprawa w razie kontroli)

    Stówka to na prawdę niewiele za przekroczenie o 14km/h i owszem możesz
    wnioskować o obniżenie motywując trudną sytuacją, niewielkim
    przekroczeniem, ale nie liczyłbym na skutek.

    I twoje kombinacje z kwotą 100zł są kuriozalne przy deklaracji chęci
    skorzystania z odpłatnej pomocy prawnika, która z reguły od takiej kwoty
    się zaczyna.

  • 48. Data: 2011-09-13 07:00:53
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "Andrzej Lawa":
    > Stówka to na prawdę niewiele za przekroczenie o 14km/h i owszem możesz
    > wnioskować o obniżenie motywując trudną sytuacją, niewielkim
    > przekroczeniem, ale nie liczyłbym na skutek.

    60-70 km = 50-100 zł. Ja miałem 64, więc wydaje mi się, że mogę ponegocjować
    o 50 :) Coś co jest oczywiste, gdy namierzy policja na suszarę jest prawie
    skandalem, gdy zrobi to straż z masztu :)

  • 49. Data: 2011-09-13 07:09:25
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    "januszek":
    > Czego konkretnie nie rozumiesz? Czy dla Ciebie określenia "auto żony" a
    > "auto na żonę" są rownoważne i zamienne?

    Auto jest na żonę i firma jest na żonę. Gdzie tu żebractwo, o co ci chodzi?

  • 50. Data: 2011-09-13 07:25:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-09-13, dulek <firmak3@bezspamu_post.pl> wrote:

    [...]

    > Auto jest na żonę i firma jest na żonę. Gdzie tu żebractwo, o co ci chodzi?

    Jesteś w ZUS zarejestrowany jako osoba współpracująca?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl