  • 11. Data: 2003-10-19 11:43:38
    Temat: Re: Pieszy
    Od: "Cray" <c...@a...o2.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote
    > Nie wiesz jakim??? Stawiam 100$ przeciwko garści orzechów że Fiatem Punto.
    > Tylko fiat ma "papierową" karoserię.
    A Trabant ?....

    --
    Pozdrowionka śle Cray
    ..........::::::::::@::::::::::..........

  • 14. Data: 2003-10-19 11:43:44
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    > Na początek - nic nie pisał czy ma AC (a jest to samo

    Fakt - nie doczytałem. Przyzwyczaiłem się już do wygody AC ;-)

    --
    Jerry

  • 12. Data: 2003-10-19 11:43:44
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >Znaczy sia, Panowie Policjanci nie zachowali bezpiecznego odstępu,
    >czyli jakby stuknęli jednak, wykroczenie drogowe popełnili?

    Do popełnienia wykroczenia zabrakło im z 10cm. W każdym razie od
    tamtej pory mam taki odruch, że patrzę w lusterka przy gwałtownym
    hamowaniu :-)

    --
    Jerry

  • 13. Data: 2003-10-19 11:43:44
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    g>> na babke z mordą, policjanci wyszli, mnie uspokoili a dla babki

    >hi, hi, hi :-)))
    >
    >Luuudzie bo sie posikam!!! :-)))

    Nic nie mów - cyrk był przez pół godziny. Ta kobieta to była chyba
    zawodowa 'przekupka' :-)

    --
    Jerry

  • 15. Data: 2003-10-19 11:43:45
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >możesz założyc jedynie sprawe cywilna - do wygrania ale za to jakim kosztem

    Tak mi jeszcze przyszło do głowy - jeśli przez ubezpieczalnię, to nie
    pamiętam jaka jest minimalna kwota wypłacana (AFAIR kiedyś była połowa
    najniższego wynagrodzenia, czy cuś). Z drugiej strony co innego 300PLN
    wydane prywatnie w warsztacie, a co innego wycena rzeczoznawcy pokaże.

    --
    Jerry

  • 16. Data: 2003-10-19 12:34:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Cray" <c...@a...o2.pl> napisał w wiadomości
    > "Leszek" <l...@p...fm> wrote
    Punto.
    > A Trabant ?....

    Spróbuj wgnieść mu błotnik. Ździwisz się jaki to "twardziel".
    Przyjmjesz zakład że to Punto?

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2003-10-21 13:17:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Oct 2003, Cray wrote:

    >+ "Leszek" <l...@p...fm> wrote
    >+ > Nie wiesz jakim??? Stawiam 100$ przeciwko garści orzechów że Fiatem Punto.
    >+ > Tylko fiat ma "papierową" karoserię.
    >+ A Trabant ?....

    Na pewno była mowa o "wgnieceniu", czyli niemożliwe.
    Plastik Trabanta jest dość twardy, ale jak już "puści"
    to z relacji byłych posiadaczy Trabantów wynika że
    siedzi się w kupce odłamków tegoż tworzywa :)

    pozdrowienia, Gotfryd