  • 41. Data: 2013-10-06 13:52:11
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Jedna strona, to narzekanie *m.in.* na nieskuteczność prawa. A druga
    > to właśnie pytanie, jak ją egzekwować, jeśli pozwoli się na
    > skuteczną "obronę psem".

    Z tego co wyczytałem ona się nie broniła psem. W ręcz odwrotnie. Po
    ataku psa sama zaczęła bronić napastników przed psem.

    Dla mnie z racji pracy, bywam nie raz na prywatnych posesjach. W życiu
    nie odważył bym się wejść na posesję bez zgody właściciela gdy jest
    tabliczka że obejścia pilnuje pies. W życiu by mi do łba też nie przyszło,
    skarżyć właściciela posesji że jego pies mnie pogryzł gdy wszedłem bez
    jego zgody.
    Czy jak wejdę po latawiec na słup wysokiego napięcia, na którym jest
    tabliczka "Baczność. Wysokie napięcie. Nie dotykać", i to napięcie mnie
    popali, czy właściciel słupa bądź napięcia poniesie karę? Nie.
    Każdy powie o mnie bez względu na stan zdrowia po tym popaleniu, że
    miałem nasrane w głowie że tam wlazłem. To samo tyczy się tych
    pogryzionych ludzi.

    Po co są ogrodzenia, furtki, bramy, zamki, domofony? By każdy właził na
    teren posesji komu się podoba? Czy po to by nikt niepowołany tam nie
    wchodził?
    Po co i w jakim celu weszli na teren posesji gdy nikt im furtki nie
    otwierał? Weszli imbecyle na swoje ryzyko.
    A jeżeli musieli by wejść bez zgody i pod nieobecność właściciela, to
    powinni uczynić to w eskorcie policji jak nie raz to czynią, gdy boja
    się linczu ludzi.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 42. Data: 2013-10-06 14:02:46
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-10-05 19:27, m pisze:

    > Dla tych którzy czytają tylko tytuły: pies został uśpiony przez swoją
    > właścicielkę *bo się go bała*. Jak dla mnie jest to argumentem za tym że
    > wyrok mógł nie być taki durny jak się to na pierwszy rzut oka wydaje.

    Usypiać psa, za kretynizm właściciela. Rzeczywiście nic durnego.

    Marcin

  • 43. Data: 2013-10-06 15:04:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:

    > Czy jak wejdę po latawiec na słup wysokiego napięcia, na którym jest
    > tabliczka "Baczność. Wysokie napięcie. Nie dotykać", i to napięcie

    no oczywiste przecież, napis Baczność Wysokie Napięcie Nie dotyka, nie może
    być traktowany jako wiążący prawnie zakaz wchodzenia czy dotykani urządzeń
    elektrycznych. Czy jest jakaś ustawa która by stanowiła

> [...]
    > A jeżeli musieli by wejść bez zgody i pod nieobecność właściciela, to
    > powinni uczynić to w eskorcie policji jak nie raz to czynią, gdy boja

    dokładnie policja przyjeżdża z weterynarzem który może czasowo uśpić
    niebezpieczne zwierze...

  • 44. Data: 2013-10-06 21:17:01
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Z okazji dnia tolerancji wytłumaczę Ci jak chłop krowie, bo Krzysztof 45
    >niesłusznie założył, że zrozumiesz. A refren nie wymaga specjalnej
    >amnalizy:

    Nie wywlekaj śmiecia innym z szamba.

  • 45. Data: 2013-10-06 21:23:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 12:55, Krzysztof 45 pisze:

    > Faktycznie. Dokształciłem się. Przepraszam że narobiłem smrodu. To już
    > się nie powtórzy :)

    O, krzysiu-patysiu trolla-skurwielka poznał i od razu wazelinę
    naszykował... Jak miło...

  • 46. Data: 2013-10-06 21:24:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 13:07, Marek Dyjor pisze:

    > z trzeciej strony wejście na tern zamkniętej posesji powinno sie zawsze
    > wiązać z ryzykiem osoby wchodzącej.

    Zamknięcie "na klamkę" to żadne zamknięcie.

  • 47. Data: 2013-10-06 21:25:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 13:18, Marek Dyjor pisze:

    > Lawa nie pitol głupot... po pierwsze to użwyasz słów ktrę juz od pół
    > wieku jakośc straciły kompletnie sens.
    >
    > Nie sitsnieje coś takiego jak zdrada, czlowiek ma być lojalny tylko do
    > siebie i najbliższych i na tym koniec.

    Ty tworzysz nowe słowa, czy jesteś pijany?

  • 48. Data: 2013-10-06 21:31:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 09:28, krys pisze:

> [...]
    > "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch**a, za moją kasę".

    krysiu, jako przykładu użył filmu ze zbiorem odpadów sortowanych - głąb
    najwyraźniej uznał, że go "w chuja" robią przy okazji zbierania śmieci.
    To mu wytłumaczyłem, jak chłop krowie, że niepotrzebnie teorię spiskową
    tworzy.

    Jakie problemy ma autor piosenki nie wiem, ale z reguły takie marudzenie
    wynika albo z taniej zagrywki pod publiczkę, albo z głupoty autora. Może
    w Amber Gold inwestował.

    Marudzić to każdy głupi potrafi.

  • 49. Data: 2013-10-06 22:46:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zamknięcie "na klamkę" to żadne zamknięcie.

    rozumiem że jak nie zamkniesz mieszkania na klucz to można spokojnie
    splądrować dom?

    Wsadzenia łapy przez dziurę i otwarcie klamki to jednak sforsowanie
    zabezpieczenia, gdyby właściciel chciał aby każdy mógł wchodzić na teren
    posesji to by ją zostawił otwartą. To kwestia wychowania i szacunku dla
    własności. Dla mnie dom czy posesja zamnięte nawet na zatrzask to jednak
    miejsca zamknięte.

    IMHO to było włamanie.

  • 50. Data: 2013-10-06 23:46:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 06.10.2013 22:46, Marek Dyjor pisze:

    > rozumiem że jak nie zamkniesz mieszkania na klucz to można spokojnie
    > splądrować dom?

    Splądrować?

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/pl%C4%85drowanie

    plądrować
    1. <<przeszukiwać jakiś teren, dokonując grabieży>>
    2. <<przeszukiwać czyjeś rzeczy w celu zabrania czegoś>>

    Czy jesteś pewien, że chciałeś użyć tego słowa?

    > Wsadzenia łapy przez dziurę i otwarcie klamki to jednak sforsowanie
    > zabezpieczenia,

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/sforsowa%C4%87

    sforsować
    1. <<nadwerężyć nadmiernym wysiłkiem>>
    2. <<pokonać z trudem jakąś przeszkodę; też: przebyć jakiś teren,
    walcząc z nieprzyjacielem>>

    Czyżbyś był kolejnym imigrantem, który słabo zna język polski?

    Czy może masz jakiś potężny niedowład i naciśnięcie klamki to dla ciebie
    jakiś wielki trud i wysiłek?

    > gdyby właściciel chciał aby każdy mógł wchodzić na teren
    > posesji to by ją zostawił otwartą.

    Gdyby nie chciał, żeby ludzie mu na teren posesji wchodzili, to by
    zamkną bramę/furtkę na klucz (i nie pozostawił go w drzwiach).

    > To kwestia wychowania i szacunku dlawłasności.

    Daruj sobie tę tanią demagogię.

    > Dla mnie dom czy posesja zamnięte nawet na zatrzask to jednak
    > miejsca zamknięte.

    Dla ciebie może to być nawet miejsce święte i centrum wszechświata. Ale
    to twój prywatny problem.

    > IMHO to było włamanie.

    Tia, i pewnie jeszcze zgwałcenie oraz usiłowanie zabójstwa?

    Swoją drogą przypominam, że to był komornik, a komornik może wejść nawet
    siłowo (fakt - w asyście policji). Ty byś pewnie chciał, żeby nieuczciwi
    dłużnicy mogli się w takim przypadku ostrzeliwać, hmm?