  • 51. Data: 2013-10-07 01:43:50
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Splądrować?
    >

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/pl%C4%85drowanie
    >
    > plądrować
    > 1. <<przeszukiwać jakiś teren, dokonując grabieży>>
    > 2. <<przeszukiwać czyjeś rzeczy w celu zabrania czegoś>>

    druga wersja pasuje...

    zawsze można sie czepić zastosowanego słowa

    > Czy jesteś pewien, że chciałeś użyć tego słowa?

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/sforsowa%C4%87
    >
    > sforsować
    > 1. <<nadwerężyć nadmiernym wysiłkiem>>
    > 2. <<pokonać z trudem jakąś przeszkodę; też: przebyć jakiś teren,
    > walcząc z nieprzyjacielem>>

    wsadzenie ręki poprzez balaski płotu wymaga wysiłku, nie jest raczej
    naturalnym sposobem otwierania bramy.

    > Czyżbyś był kolejnym imigrantem, który słabo zna język polski?
    >
    > Czy może masz jakiś potężny niedowład i naciśnięcie klamki to dla
    > ciebie jakiś wielki trud i wysiłek?

    > Gdyby nie chciał, żeby ludzie mu na teren posesji wchodzili, to by
    > zamkną bramę/furtkę na klucz (i nie pozostawił go w drzwiach).

    hm...

    Wychodzi na to że jeżeli zastosowałby zwykły zamek yale to też nie byłobyto
    wystarczające zabezpieczenie bo praktycznie każdy moze taki zamek otworzyć
    za pomocą dwóch prostych narzędzi, nie mówiąc o łamaku którego urzycie też
    nie wymaga zbyt wielkiego wysiłku.

    > Daruj sobie tę tanią demagogię.

    > Dla ciebie może to być nawet miejsce święte i centrum wszechświata.
    > Ale to twój prywatny problem.

    > Tia, i pewnie jeszcze zgwałcenie oraz usiłowanie zabójstwa?
    >
    > Swoją drogą przypominam, że to był komornik, a komornik może wejść
    > nawet siłowo (fakt - w asyście policji). Ty byś pewnie chciał, żeby
    > nieuczciwi dłużnicy mogli się w takim przypadku ostrzeliwać, hmm?

    No i teraz coś z sensem:

    skoro ich nie wpuszczono to powinni byli wrócić w asyście policji oraz
    ewentualnie kogoś kto potrafi unieszkodliwić psa.

    Niestety ale panienka i jej pożal sie boże "ochroniarz" postanowili iść na
    skróty.

    Dodam że ochroniarz posiadał chyba co najmniej gaz pieprzowy i mógł go
    zastosować przeciwko agresywnemu zwierzęciu.

  • 52. Data: 2013-10-07 08:28:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 01:43, Marek Dyjor pisze:

    > druga wersja pasuje...
    >
    > zawsze można sie czepić zastosowanego słowa

    Och, jeśli sąsiad chce zabrać np. swoją pożyczoną betoniarkę to
    oczywiście, niech sobie wchodzi.

    A komornik też zasadniczo zajmuje "swoje".

    Poza tym w tym przypadku weszli porozmawiać, więc twoje pytanie jest
    (jak zwykle) bez sensu.

    > wsadzenie ręki poprzez balaski płotu wymaga wysiłku,

    Jest to tak samo "nadmierny" wysiłek i tak samo wieli "trud" jak
    podniesienie ręki i zdjęcie pętli z drutu ze sztachet - a to
    "zabezpieczenie" jest wśród normalnych ludzi rozumiane jako
    zabezpieczenie przed ucieczką/wejściem zwierząt, a nie ludzi.

    > nie jest raczej naturalnym sposobem otwierania bramy.

    Cóż, swego czasu to było dość popularne rozwiązanie dla małych furtek
    ogrodowych jak moi rodzice mieli pracowniczy ogródek działkowy to i u
    nich i w wielu okolicznych ogródkach klamki ruchome były tylko z jednej
    strony.

    [ciach]

> [...]
    > zamek otworzyć za pomocą dwóch prostych narzędzi, nie mówiąc o łamaku
    > którego urzycie też nie wymaga zbyt wielkiego wysiłku.

    Twoja logika jest nawet bardziej kulawa niż twoja ortografia.

    Łamak dość dosłownie ŁAMIE zabezpieczenie. A samo zdobycie specjalnych
    narzędzi wymaga pewnego wysiłku.

    [ciach]

    > No i teraz coś z sensem:
    >
    > skoro ich nie wpuszczono to powinni byli wrócić w asyście policji oraz
    > ewentualnie kogoś kto potrafi unieszkodliwić psa.

    Żaden przepis nie nakazuje czekania na lokaja, który by bramę otworzył.
    Nie jest zamknięte na jakiś klucz - można wchodzić. Swoją drogą to norma
    w wielu publicznych parkach - furtki są zamknięte, żeby bezpańskie psy
    mniej właziły. Wg twojej "logiki" wejście do takiego parku to włamanie...

    > Niestety ale panienka i jej pożal sie boże "ochroniarz" postanowili iść
    > na skróty.

    Weszli przez niezamkniętą furtkę.

    > Dodam że ochroniarz posiadał chyba co najmniej gaz pieprzowy i mógł go
    > zastosować przeciwko agresywnemu zwierzęciu.

    Skąd wiesz, że posiadał?

    Poza tym może na ciebie regularnie rzucają się psy i masz wprawę, ale
    dla normalnego człowieka jest to duże zaskoczenie stąd reakcje będą
    mocno odruchowe - chociaż taki odruch (ucieczka) to w przypadku psa zły
    wybór.

  • 53. Data: 2013-10-07 09:29:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu niedziela, 6 października 2013 22:46:22 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Wsadzenia łapy przez dziurę i otwarcie klamki to jednak sforsowanie
    > zabezpieczenia, gdyby właściciel chciał aby każdy mógł wchodzić na teren
    > posesji to by ją zostawił otwartą. To kwestia wychowania i szacunku dla
    > własności. Dla mnie dom czy posesja zamnięte nawet na zatrzask to jednak
    > miejsca zamknięte.

    Rozumiem, ze zakupy robisz tylko w supermarketach, bo male sklepiki sa na klamke
    zamkniete ;)

    WS

  • 54. Data: 2013-10-07 10:46:09
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > krysiu, jako przykładu użył filmu ze zbiorem odpadów sortowanych

    A ty z kultury obrazkowej jesteś i i czytasz tylko wielkie tytuły prasowe,
    nie starajac się zrozumieć treści artykułu, tak?

    > - głąb
    > najwyraźniej uznał, że go "w chuja" robią przy okazji zbierania śmieci.
    > To mu wytłumaczyłem, jak chłop krowie, że niepotrzebnie teorię spiskową
    > tworzy.

    Po pierwsze - żaden głąb.
    Po drugie - niczego nie wytłumaczyłeś.

    > Jakie problemy ma autor piosenki nie wiem, ale z reguły takie marudzenie
    > wynika albo z taniej zagrywki pod publiczkę, albo z głupoty autora. Może
    > w Amber Gold inwestował.

    "Jest super, jest super, więc o co ci chodzi":->

    > Marudzić to każdy głupi potrafi.

    Każdy głupi to przyjmuje wszystko, co mu się na tacy podaje bez odrobiny
    refleksji.
    J.

  • 55. Data: 2013-10-07 10:51:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-06 00:29, Andrzej Lawa pisze:
    > Osobne pojemniki na papier, plastik i metal to głównie ułatwienie dla
    > wyrzucających.

    Ułatwienie? LOL.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2013-10-07 10:58:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 10:46, krys pisze:

    > A ty z kultury obrazkowej jesteś i i czytasz tylko wielkie tytuły prasowe,
    > nie starajac się zrozumieć treści artykułu, tak?

    A co tam jest do rozumienia? Standardowe zrzędzenie + śmieciowa teoria
    spiskowa. <ziew>

    > Po pierwsze - żaden głąb.
    > Po drugie - niczego nie wytłumaczyłeś.

    To twoja teoria.

    > "Jest super, jest super, więc o co ci chodzi":->

    Super nie jest, ale popularna teoria malkontentów "od wojny jest coraz
    gorzej" też jest bzdurą.

    Generalnie jak ktoś ma rozum i chęć do pracy, to źle nie ma. Ostatecznie
    zawsze może zmienić miejsce zamieszkania jak mu lokalne warunki nie
    odpowiadają.

    > Każdy głupi to przyjmuje wszystko, co mu się na tacy podaje bez odrobiny
    > refleksji.

    No to dokonuj refleksji, zamiast jak głupi łykać bez refleksji każde
    marudzenie i teorię spiskową na tacy podawane.

  • 57. Data: 2013-10-07 10:58:38
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 09:29, WS pisze:

    > Rozumiem, ze zakupy robisz tylko w supermarketach, bo male sklepiki sa na klamke
    zamkniete ;)

    Rozumiem, że Ty nie odróżniasz przestrzeni poniekąd publicznych jakimi
    są sklepy od prywatnych mieszkań i domów?

  • 58. Data: 2013-10-07 10:59:53
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 03:21, m pisze:

    > " Potem jeszcze raz ugryzła panią Halinę. Kobieta nie czuła się pewnie w
    > obecności psa i w czerwcu został uśpiony."
    > Jak dla mnie to brzmi jakby się go bała.

    czy to coś zmienia w sprawie komorników?

  • 59. Data: 2013-10-07 11:01:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-05 19:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Wkurzają mnie tacy zdrajcy jak ty... Ciągle tylko na kraj plują a sami
    > tylko chuligańskie wybryki uskuteczniają.

    lol, nie krytykuj bo będziesz zdrajcą :D

  • 60. Data: 2013-10-07 11:22:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 11:01, PlaMa pisze:

    > lol, nie krytykuj bo będziesz zdrajcą :D

    Jest krytyka np. "to uważam za nieprawidłowe i dlaczego i mam taki
    pomysł na poprawienie tego problemu".

    Jest też bezmyślne marudzenie "wszystko do dupy, usiądę i będę
    lamentował i bluzgał na cały kraj".