  • 101. Data: 2013-10-08 12:30:15
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2013 22:32:13 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> [...]
    -komornika-wlascicielka->skazana-pies-uspiony.html

    Może komornicy chcieli zając tego psa;)
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,11432
    257,Komornik_windykuje_dluznika__Zajal_telewizor__DV
    D.html

  • 102. Data: 2013-10-08 15:07:57
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    ,
    > Jesteś durniem, w dodatku zakłamanym.

    >nie jestem za to trollem, ,

    Jesteś , jesteś.
    Po ch... wywlekasz tego śmiecia innym z szamba? Bawi cię jak cię nazywa
    durniem i.t.p? Co chcesz osiągnąć tą "dyskusją" ?

  • 103. Data: 2013-10-09 22:24:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 23:36, PlaMa pisze:

    > Jak samochód nie ma alarmu to już mogę wlazić do niego? Bo wyciągnięcie
    > rygla (zwłaszcza w starszych samochodach) to żadne zabezpieczenie.
    >
    > Zresztą - założmy że przymkneli tylko drzwi, bez zamykania centralnego
    > zamka - moge sobie wejść czy nie?

    No czekam - podasz jakiś przepis zakazujący wejścia do cudzego otwartego
    samochodu?

  • 104. Data: 2013-10-10 01:25:05
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > No czekam - podasz jakiś przepis zakazujący wejścia do cudzego otwartego
    > samochodu?

    Samochód to ruchomość, która jest czyimś mieniem. Wejście do niego to zabór
    mienia.
    Równie dobrze ktoś mógłby ci wyjąć z kieszeni portfel i pobuszować, jeżeli
    nie zamknięty na kłódkę...

    BK

  • 105. Data: 2013-10-11 22:43:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Oct 2013, Bereza wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał
    >
    > Samochód to ruchomość, która jest czyimś mieniem. Wejście do niego to zabór
    > mienia.

    Proponuję nie skupiać się na tym, że Twój wniosek to nadinterpretacja
    (IMHO tak właśnie jest), tylko wskazać ogólniejszy błąd, który popełniłeś
    porównując ruchomość z nieruchomością.
    Są przepisy penalizujące nieuprawnione rozporządzenie ruchomością,
    ale wskaż odpowiednik art.127 KW dla nieruchomości.
    Całkiem niedawno było :)

    > Równie dobrze ktoś mógłby ci
    > wyjąć z kieszeni portfel
    ^^^^^

    O właśnie.
    Nie zauważyłem żebyś w przykładzie powoływał się na przestawianie
    samochodu :> ("wyjęcia" go z miejsca w którym się znajduje, bo
    samowolne przemieszczanie to faktycznie jest cecha posiadania)

    pzdr, Gotfryd

  • 106. Data: 2013-10-12 01:10:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 17:42, Krzysztof 45 pisze:

    > Dla Lawy ułatwienie LOL
    > Jest duży procent ludzi którzy absurdy traktują jak normalność. Dla nich
    > normalność to coś dziwnego i niezrozumiałego.

    Tia, Liweszkowi głupek Krzysio-patysio kibicuje... I rechocą jak głupi
    do sera.

    Ułatwienie o tyle, że zamiast czytać listę akceptowalnych odpadków można
    dokonać dużo bardziej intuicyjnego podziału na papier, plastik i metal.
    Może wtedy więcej trafi do "inne" ale widać firmom sortującym tak się
    opłaca.

    Plus czynnik psychologiczny - jak byłoby "wszystko w jednym" to wielu
    miałoby tendencję do wrzucania także np. ogryzków.

    Zamiast się głupio rechotać po prostu udaj się do takiej firmy i się spytaj.

  • 107. Data: 2013-10-12 01:12:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 23:38, PlaMa pisze:

    > I które to zdrada i chuligaństwo?

    Zdrada to ogólne opluwanie kraju, bez wskazywania konkretnych problemów
    oraz sposobów ich naprawienia (i bez ogólników typu "wszyscy są
    skorumpowani" bo równie dobrze można twierdzić że wszyscy - także ty -
    to złodzieje).

    A chuligaństwo to ta durna kampania oklejania samochodów ludzi źle
    (ponoć) parkujących wulgarnymi i trudnymi do usunięcia naklejkami.