eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Date: Sun, 06 Oct 2013 13:52:11 +0200

    > Jedna strona, to narzekanie *m.in.* na nieskuteczność prawa. A druga
    > to właśnie pytanie, jak ją egzekwować, jeśli pozwoli się na
    > skuteczną "obronę psem".

    Z tego co wyczytałem ona się nie broniła psem. W ręcz odwrotnie. Po
    ataku psa sama zaczęła bronić napastników przed psem.

    Dla mnie z racji pracy, bywam nie raz na prywatnych posesjach. W życiu
    nie odważył bym się wejść na posesję bez zgody właściciela gdy jest
    tabliczka że obejścia pilnuje pies. W życiu by mi do łba też nie przyszło,
    skarżyć właściciela posesji że jego pies mnie pogryzł gdy wszedłem bez
    jego zgody.
    Czy jak wejdę po latawiec na słup wysokiego napięcia, na którym jest
    tabliczka "Baczność. Wysokie napięcie. Nie dotykać", i to napięcie mnie
    popali, czy właściciel słupa bądź napięcia poniesie karę? Nie.
    Każdy powie o mnie bez względu na stan zdrowia po tym popaleniu, że
    miałem nasrane w głowie że tam wlazłem. To samo tyczy się tych
    pogryzionych ludzi.

    Po co są ogrodzenia, furtki, bramy, zamki, domofony? By każdy właził na
    teren posesji komu się podoba? Czy po to by nikt niepowołany tam nie
    wchodził?
    Po co i w jakim celu weszli na teren posesji gdy nikt im furtki nie
    otwierał? Weszli imbecyle na swoje ryzyko.
    A jeżeli musieli by wejść bez zgody i pod nieobecność właściciela, to
    powinni uczynić to w eskorcie policji jak nie raz to czynią, gdy boja
    się linczu ludzi.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm