  • 31. Data: 2013-10-06 00:37:54
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 05.10.2013 22:28, Krzysztof 45 pisze:

    > Fajnie być idiotą, zwłaszcza jak nikt nie patrzy.

    Co kto lubi, może tobie z tym dobrze.

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    Tia, pytanie klasy: "opisałbyś siebie jako złodzieja czy pedofila?"

    > Tutaj teraz chcesz trollować?

    To nie ja nawołuję do wybryków chuligańskich.

    > To prawo stoi po stronie oprawcy a nie ofiary. Mówi ci to coś?

    Tak, że jesteś idiotą który nie rozumie prawa i w konsekwencji je
    ignoruje oraz bezmyślnie krytykuje.

    W przypadku z tego wątku "oprawcą" był pies i poniósł stosowną karę.
    Właściciel psa poniósł właściwą karę za brak nadzoru nad niebezpiecznym
    narzędziem.

    > PRLowscy prawnicy stali się konstytucjonalistami. Mówi ci to coś?

    No, i PRLowcy żołnierze, policjanci, lekarze, nauczyciele itepe też nie
    zostali zdegradowaniu do sprzątani ulic.

    Masz mentalność na poziomie Pol Pota - on tez miał koncepcję "wyrżnąć
    wszystkich mających coś wspólnego ze starym porządkiem".

  • 32. Data: 2013-10-06 00:45:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-05 19:27, m pisze:
> [...]
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    > Dla tych którzy czytają tylko tytuły: pies został uśpiony przez swoją
    > właścicielkę *bo się go bała*. Jak dla mnie jest to argumentem za tym że
    > wyrok mógł nie być taki durny jak się to na pierwszy rzut oka wydaje.

    Pies pilnował domostwa i wyczuł złodziei, więc miał rację. W związku z
    tym, że był odciagany to zgłupiał i ukarał swoją pania.

    --
    animka

  • 33. Data: 2013-10-06 02:35:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Gdzie widzisz "zdradę" w stwierdzeniu oczywistego faktu?

    To taki sam "oczywisty fakt" jak samochody rozdawane na Placu Defilad

    Jest "u siebie" ale jest także "u nas" w Polsce, "u nas" w Europie, "u
    nas" na świecie i "u nas" w naszym wszechświecie - obowiązuje pewna
    hierarchia praw (z prawami fizyki włącznie) i jego (i czy przypadkiem
    nie twoja?) argumentacja, że to niedobrze iż będąc na swojej własności
    nie może robić co tylko chce stanowi automatycznie poparcie do
    zakopywania min przeciwpiechotnych czy np. maltretowania dzieci.

    Są pewne zasady które godzisz się przestrzegać będąc obywatelem danej
    miejscowości i kraju. Granice są otwarte, więc to jest swobodny wybór.
    Jak się komuś nie podoba może próbować wyjechać tam, gdzie zasady są
    inne. Lub też spokojnie i racjonalnie próbować obowiązujące lokalnie.

    A zdradą jest jego znieważanie kraju - bo to oczywiście jest łatwiejsze
    o ruszenia dupy w celu wyprowadzki lub konstruktywnej zmiany na lepsze.

    [ciach]

    > Takie podejście ma jedną wadę, zasadniczą.
    > Te granice już trzy razy zeszły się do zera... to chyba
    > nie jest najlepszy pomysł, eksportować tych którym "się
    > nie podoba" (tylko dlatego).
    > A nuż mają TROCHĘ racji.

    Pojadą gdzie indziej i tam też (założę się) nie będzie się im podobać
    (bo to taki typ). Ale przynajmniej tam będą robić burdel, nie tu.

  • 34. Data: 2013-10-06 03:21:14
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.10.2013 20:02, Krzysztof 45 pisze:

    > Bała nie bała, tylko ona wie jak było.

    " Potem jeszcze raz ugryzła panią Halinę. Kobieta nie czuła się pewnie w
    obecności psa i w czerwcu został uśpiony."

    Jak dla mnie to brzmi jakby się go bała.

    p. m.

  • 35. Data: 2013-10-06 08:22:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-05 22:28, Krzysztof 45 pisze:

    > Fajnie być idiotą, zwłaszcza jak nikt nie patrzy.

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    Wyluzuj. To Lawa. Prędzej, czy później u każdego ląduje w KF. Lepiej,
    jak prędzej. :) [już to chyba tu kiedyś pisałem...]

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 36. Data: 2013-10-06 09:28:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > O, proszę - i po raz kolejny udowadniasz, że jesteś kompletnym durniem.
    >
    > Przy recyklingu z reguły [ciach]

    Z okazji dnia tolerancji wytłumaczę Ci jak chłop krowie, bo Krzysztof 45
    niesłusznie założył, że zrozumiesz. A refren nie wymaga specjalnej amnalizy:
    "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch**a, za moją kasę".

    http://www.youtube.com/watch?v=JD5az7lxFWo
    J.

  • 37. Data: 2013-10-06 12:35:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-06 00:45, animka pisze:

    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    > Pies pilnował domostwa i wyczuł złodziei, więc miał rację. W związku z
    > tym, że był odciagany to zgłupiał i ukarał swoją pania.

    Miało być: zgłupiał i po jakimś czasie ugryzł (a nie ukarał) swoją panią.

    --
    animka

  • 38. Data: 2013-10-06 12:55:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-06 08:22, sqlwiel pisze:

    > Wyluzuj. To Lawa. Prędzej, czy później u każdego ląduje w KF. Lepiej,
    > jak prędzej. :) [już to chyba tu kiedyś pisałem...]

    Faktycznie. Dokształciłem się. Przepraszam że narobiłem smrodu. To już
    się nie powtórzy :)

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 39. Data: 2013-10-06 13:07:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Pytaniem jest, czy "słusznie prawne" jest użycia psa w roli
    > niebezpiecznego narzędzia podczas czynności urzędowych.
    > Bo tego komornika chyba się spodziewała?

    > Było gości wprowadzić :]
    > Nie pisz mi, że emocje itede, bo co racja to racja, ale fakt
    > że TIRman jest akurat wkurzony na motocyklistę nie powoduje, że ma
    > prawo go rozjechać.
    > Jedna strona, to narzekanie *m.in.* na nieskuteczność prawa.
    > A druga to właśnie pytanie, jak ją egzekwować, jeśli pozwoli się
    > na skuteczną "obronę psem".

    z trzeciej strony wejście na tern zamkniętej posesji powinno sie zawsze
    wiązać z ryzykiem osoby wchodzącej.

  • 40. Data: 2013-10-06 13:18:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > A zdradą jest jego znieważanie kraju - bo to oczywiście jest
    > łatwiejsze o ruszenia dupy w celu wyprowadzki lub konstruktywnej

    Lawa nie pitol głupot... po pierwsze to użwyasz słów ktrę juz od pół wieku
    jakośc straciły kompletnie sens.

    Nie sitsnieje coś takiego jak zdrada, czlowiek ma być lojalny tylko do
    siebie i najbliższych i na tym koniec.