eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony › Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Date: Sun, 06 Oct 2013 02:35:15 +0200

    > Gdzie widzisz "zdradę" w stwierdzeniu oczywistego faktu?

    To taki sam "oczywisty fakt" jak samochody rozdawane na Placu Defilad

    Jest "u siebie" ale jest także "u nas" w Polsce, "u nas" w Europie, "u
    nas" na świecie i "u nas" w naszym wszechświecie - obowiązuje pewna
    hierarchia praw (z prawami fizyki włącznie) i jego (i czy przypadkiem
    nie twoja?) argumentacja, że to niedobrze iż będąc na swojej własności
    nie może robić co tylko chce stanowi automatycznie poparcie do
    zakopywania min przeciwpiechotnych czy np. maltretowania dzieci.

    Są pewne zasady które godzisz się przestrzegać będąc obywatelem danej
    miejscowości i kraju. Granice są otwarte, więc to jest swobodny wybór.
    Jak się komuś nie podoba może próbować wyjechać tam, gdzie zasady są
    inne. Lub też spokojnie i racjonalnie próbować obowiązujące lokalnie.

    A zdradą jest jego znieważanie kraju - bo to oczywiście jest łatwiejsze
    o ruszenia dupy w celu wyprowadzki lub konstruktywnej zmiany na lepsze.

    [ciach]

    > Takie podejście ma jedną wadę, zasadniczą.
    > Te granice już trzy razy zeszły się do zera... to chyba
    > nie jest najlepszy pomysł, eksportować tych którym "się
    > nie podoba" (tylko dlatego).
    > A nuż mają TROCHĘ racji.

    Pojadą gdzie indziej i tam też (założę się) nie będzie się im podobać
    (bo to taki typ). Ale przynajmniej tam będą robić burdel, nie tu.