  • Data: 2007-02-14 10:45:09
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak, tłumaczyłeś już tu regularnie, jakie twoje ukochane pieski mogą
    > mieć "uzasadnione powody" do pogryzienia: "źle pachniał" albo "wg. psa
    > był to jego teren".

    oczywiscie potrafisz wskazac choc jeden post w ktorym z gory zakladam ze
    takie zdarzenie mailo miejsce?
    Wiesz jezlei ktos wchodzi na czyjajas ogrodzona posesje to pies ma prawo
    bronic swej wlasnosci, jezlei jest (zdarzaja sie takei przypadki)
    prowokowany poprzez plucie, zneiwazanie itp rowniez moze nie wyrzymac i
    sie w penym sensie bronic. TY Z GORY wykluczasz takie sytujacje i
    proponujesz rozwiazania silowe.

    > Sęk w tym, że dla zdrowego psychicznie człowieka to żadne
    > usprawiedliwienia, a atak jest objawem nieusprawiedliwionej agresji - i
    > tegoż agresora można, a wręcz należy, skutecznie zlikwidować.

    acha czyli jak podejde do twojej zony (o ile bedziesz miec taa) i ja
    pierd. w twarz, zamach siw zakonczy , Ty w stanie silengo zdenerwowania
    zaczniesz mnie okladac, to bedzie to przejaw nieusparqwiedliwionej
    agresji i tegoż agresora (Lawe) można, a wręcz należy, skutecznie
    zlikwidować. ??

    > [ciach]

    > Twoje gdybanie mnie nie interesuje.

    to sie zainteresuj skoro juz sie wypowiadasz na temat obrony.

    > Tak czy inaczej będę pacyfikował zarówno rzucające się na mnie psy, jak
    > i tak zwanych "ludzi" idących w ich ślady.

    bronic sie zawsez masz prawo, jednak jak juz podkreslilem, co raczyles
    wykasowc zamiast sie ustosunkowac, watkotworca nie proponwal obrony a
    'wykonanie' wyroku jezlei policja sie sprawa nie zinteresuje a w takiej
    sytuacji mowienie o obronie koneicznej to razace nieporozumienie

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)