  • Data: 2007-02-14 12:42:29
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > Wiesz jezlei ktos wchodzi na czyjajas ogrodzona posesje to pies ma
    > prawo bronic swej wlasnosci, jezlei jest (zdarzaja sie takei
    > przypadki) prowokowany poprzez plucie, zneiwazanie itp rowniez moze
    > nie wyrzymac i sie w penym sensie bronic.

    A jeżeli idziesz sobie publicznym chodnikiem, a zza rowu przez dziurę w
    ogrodzeniu wyskakuje ci do nogi ujadający pchlarz, to co robisz?
    Pchlarz nie wyleciał się przywitać, tylko ewidentnie chciał skosztować
    nogi mojego dziecka. Też pewnie był sprowokowany, bo jak ludzie śmią
    chodzić po chodniku, nie? Ja problem rozwiązałam. Po trzeciej awanturze
    z włascicielką miłośniczką pieski(trzy sztuki durnych worków na pchły)
    maja areszt domowy.

    > bronic sie zawsez masz prawo, jednak jak juz podkreslilem, co raczyles
    > wykasowc zamiast sie ustosunkowac, watkotworca nie proponwal obrony a
    > 'wykonanie' wyroku jezlei policja sie sprawa nie zinteresuje a w
    > takiej sytuacji mowienie o obronie koneicznej to razace
    > nieporozumienie

    A gdzie tam. On pisał tylko, że zaopatrzy się w teleskopową pałkę. Na
    wypadek, gdyby piesuńciowi przyszło do głowy rzucić się na niego. Jak
    moje dziecko przyszło pierwszy raz z płaczem, ze go piesek zaatakował,
    to tez wychodziłam po dziecko w dobrze podkutych butach i z tępym
    narzędziem.
    I nie wmawiaj mi, że to JA mam się uczyć, jak się zachowywać, żeby nie
    prowokować psa. To właściciel ma psi obowiązek zrobić wszystko, żeby
    pies nie wchodził w szkodę osobom postronnym.
    Justyna