  • Data: 2007-02-15 10:32:20
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko jest w archiwum - to twoje standardowe tłumaczenie ataku psa.

    no wiec prosze o ID posta.

    > Wielokrotnie bredziłeś o "uzasadnionej agresji" z powodu terenu psa w
    > psim móżdżku wykraczającym daleko poza ogrodzenie.

    po pierwsze to Krys pisala o terenie psa (dokladnie tyretorium,
    wkladanie rak przez dziecko do miski psa itd) a po drugie tryudno by
    wine za ewentulane pogryzienie przez psa osoby ktora bez pozwolenia
    weszla na ogrodzona posesje ponosil pies lub jego wlasciciel.
    Jeleli mowie o 'uzasadnionej agresji' to mam na mysli takie przypadki
    lub doprowadzenie psa do takiego stanu ze mu nerwy puszcza.
    nie zwlania to z odpowiedzialnosci wlasciciela ALE wina za cale zajscie
    na pewo nie lezy po jego stronie

    > ROTFL - ktoś nazwał psa "głupim pchlarzem", piesek poczuł się znieważony
    > i zaatakował? Weź mnie nie osłabiaj...

    oj Andrzejku tys chyab nie widzial jak niektory potrafia napierdalac psy
    pluc w nie i krzyczec.

    > Bo znam życie.

    gowno znasz

    > No i ty się upierasz, że nie jesteś zoofilem... A dla ciebie, jak widać,
    > pies == żona. CBDO.

    kurwa!
    jak masz tak odpoisywac to lepiej w ogole nie pisz

    > To twoje założenie, że chodziło o wyrok, a nie zabezpieczenie się na
    > wypadek kolejnego ataku - jak widać bydlę jest permanentnie agresywne i
    > niezabezpieczone. To po pierwsze.

    buahaha, jasno wynika z tego postu, skoro organa scigania nie ukaraly
    wlasciciela to ja ukaram psa.

    > Po drugie jeśli pies jest agresywny i niebezpieczny, nie jest
    > "zabezpieczony" i nikt, z właścicielem na czele, nie robi nic, by pies
    > przestał stanowić zagrożenie dla otoczenia, osoba zagrożona ma pełne
    > prawo działając w stanie wyższej konieczności samodzielnie usunąć
    > zagrożenie dostępnymi metodami.

    wiesz czym jest stan wyzszej koniecznosci? To nie jest sytuacja gdy
    sobie pies <uznawany przez Ciebie za niebezpieczny> spaceruje a gdy
    biegnie w kierunku okreslonego czlowika z piana na zebac i z
    wyszczezonymi zebami. I takiej sytruacji nigdy nie negowalem, wiec nie
    przekrecaj kota ogonem, nie wmawiaj mi czegos co nie powiedzialem odrazu
    udowadniajac ze nie mam racji bo to iscie propisowska zenujaca prostota.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)