  • Data: 2007-02-14 13:54:11
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > oczywiscie w miare mozliwosci sie bronie, to chyba jasne

    Biorąc pod uwagę całokształt Twojej twórczości na temat psów, wcale nie
    takie jasne.

    > w ktorym miejscu tak napsialem, ??????
    ^^^^^^^^^^^
    W trzeciej linijce od góry, nie licząc wrotek. BTW takie literówki też o
    czymś świadczą ;-P

    > nie droga Kris, on napisal ze skoro sad nie pomoze to sam rozwiaze ten
    > problem

    Krys, z małej litery i przez "y".

    > "No to pewnie wielkie G... z całej sprawy. Myslałem, że może jakiś Sąd
    > Grodzi
    > itp.
    >
    > Zainwestuję zatem z pałkę teleskopową, najwyżej skrócę żywot bestii."

    Ale nie napisał, ze bez względu na okoliczności, a niejasności tłumaczy
    się na korzyść "oskarżonego", więc należy domniemać, że pałkę ma zamiar
    kupić do obrony przed psem, nie ataku na niego. To, że dopisujesz sobie
    to, co ci pasuje, to juz Tweój problem, mogłeś go dopytac, czy ma
    zamiar urzadzić polowanie na bydlę.

    > sytuacje gdy pies jest celowo prowokowany, np stoi jakis ciec przed
    > ogrodzeniem i pluje na psiaka.

    Nawet jeśli, to właściciel ma obowiązek tak zabezpieczyć zwierzę, żeby
    nie miało możliwości zaatakować.

    > To właściciel ma psi obowiązek zrobić wszystko, żeby
    >
    > czy ja pisalem cos innego, jezlei tak to prosze wskazac

    A te próby przerzucenia winy na zaatakowanego człowieka, to czym niby
    są? "A może pluł, może źle pachniał, może źle spojrzał, więc pies go
    zaatakował". I ani słowa o tym, ze pies ma byc za ogrodzeniem, w
    kagańcu i na smyczy, jeśli ma w zwyczaju zaczepiać ludzi w miejscach
    ogolnie dostępnych.

    Justyna