  • 11. Data: 2002-09-28 13:28:07
    Temat: Re: Pies-brak kaganca-Jak zmusic..
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Toffi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:an46kk$rs7$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > news:an3qhe$dkg$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    > > Jaka podstawa prawna "zakagańcowania" ?
    > > Nie wiesz? To po co piszesz?
    >
    > Skąd wiesz,że nie wiem ? Jasnowidz?

    To po co mówisz o miejscach publicznych? Jakby to miało jakieś znaczenie
    PRAWNE.Podaj podstawę prawną.

    Leszek

  • 12. Data: 2002-09-28 13:30:46
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Po co ? Masz mnie za gamonia?

    TAK
    ssj5
    EOT

  • 13. Data: 2002-09-28 13:41:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > TAK

    No i z braku argumentów oraz umiejętności logicznego myślenia ,z buraka
    wylazł brak kultury.

    Leszek

  • 14. Data: 2002-09-28 14:38:12
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po co ? Masz mnie za gamonia?

    Wiedziałam, że jasnowidz :-))))) Czyta w myślach :-))))

    Toffi

  • 15. Data: 2002-09-28 15:11:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiedziałam, że jasnowidz :-))))) Czyta w myślach :-))))

    Co twój post ma wspólnego z prawem? Załóż sobie kaganiec(wg.ciebie zgodnie z
    prawem).

  • 16. Data: 2002-09-28 15:39:13
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Co twój post ma wspólnego z prawem? Załóż sobie kaganiec(wg.ciebie zgodnie
    > prawem).

    Drogi LESZKU odpowiem Ci slowami innych internautow!!!
    "
    Przestan trollowac lamo i odpowiadaj dokladnie na temat.
    Jezeli sie nie znasz, nie wiesz co odpisac, to przestan zasmiecac watek."

    dostales juz nie raz taka odpowiedz i chyba powinna Ci wystarczyc. jesli ci
    nie wystarcza to dalej troluj lamo....

    ssj5

  • 17. Data: 2002-09-28 15:44:02
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    > Co twój post ma wspólnego z prawem?

    Być może czytanie w myślach jest naruszeniem dóbr osobistych i jest na to
    jakiś paragraf ?;-)

    Załóż sobie kaganiec

    A To co ma wspólnego z prawem ? Bo z kulturą Twojej wypowiedzi to
    zdecydowanie nic :-(

    (wg.ciebie zgodnie z
    > prawem).

    A do kompletu czyta miedzy wierszami....no, no ;-)

    EOT
    Toffi

  • 18. Data: 2002-09-28 17:27:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Czy wiesz co to lama w gwarze internetowej?To taki ktos kto się nie zna a
    pisze.Więc lama jesteś ty ponieważ piszesz o podstawach prawnych a znasz się
    na prawie jak tępy sierżant policji.Ukarzesz mnie mandatem za spokojne
    prowadzenie psa po chodniku w W-wie na ul.Marszałkowskiej bez kagańca? To po
    co piszesz lamo o czyms na czym się nie znasz?

    Leszk

  • 19. Data: 2002-09-30 06:09:33
    Od: g...@p...onet.pl

    > A ja proponuje bardziej pilnowac swojego psa. Z doswiadczenia wiem, ze psy
    > ktore niewiele
    > odstaja od ziemi robia najwiecej halasu i niepotrzebnie zaczepiaja inne
    > psy...

    Coś w tym jest. Psy małogabarytowe często zaczepiają większe biegając luzem.
    Problem zaczyna sie gdy biegaja duże psy luzem bez kagańca. Ja również nie
    zakładam kagańca mojemu psu (ale nie spuszczam go ze smyczy) dlatego, że
    pozbawiłbym go możliwości obrony w przypadku właśnie takich biegających psów.
    Gdybym stosował kaganiec mój pies już by nie żył.

  • 20. Data: 2002-09-30 06:53:13
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 28 Sep 2002, Toffi wrote:

    >+ Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> [...]
    >+ > Jaka podstawa prawna "zakagańcowania" ?
    >+ > Nie wiesz? To po co piszesz?
    >+
    >+ Skąd wiesz,że nie wiem ? Jasnowidz?

    Jeśli wie że jej NIE MA....
    (podstawy obowiązującej *wszystkich* i *wszędzie* a nie przepisu
    obowiązującego w parku w Pcimiu Dolnym).

    Pozdrowienia, Gotfryd