    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pies-brak kaganca-Jak zmusic..
    Date: 30 Sep 2002 08:09:33 +0200

    > A ja proponuje bardziej pilnowac swojego psa. Z doswiadczenia wiem, ze psy
    > ktore niewiele
    > odstaja od ziemi robia najwiecej halasu i niepotrzebnie zaczepiaja inne
    > psy...

    Coś w tym jest. Psy małogabarytowe często zaczepiają większe biegając luzem.
    Problem zaczyna sie gdy biegaja duże psy luzem bez kagańca. Ja również nie
    zakładam kagańca mojemu psu (ale nie spuszczam go ze smyczy) dlatego, że
    pozbawiłbym go możliwości obrony w przypadku właśnie takich biegających psów.
    Gdybym stosował kaganiec mój pies już by nie żył.