  • 1. Data: 2002-09-27 14:24:55
    Temat: Numery seryjne radia
    Od: "Grooha" <p...@s...pl>

    Witam

    wiec tak:
    Jesli kupie radio samochodowe ktore ma zadrapane numery
    seryjne /wybite na blaszanej obudowie radia/ to co wtedy ??
    Jesli dojdzie do kontroli radia - co sie stanie ?? nikt mi nie udowodni
    ze to kradzione - a moge powiedziec ze sobie zadrapalem bo mi sie
    nie podobaly !!! jak to jest
    ??

    z gory dzieki za pomoc !!
    --
    pozdrawiam: Grooha
    GG: 242293

  • 2. Data: 2002-09-29 12:00:35
    Temat: Re: Numery seryjne radia
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Grooha napisa_(a):
> [...]
    > Jesli dojdzie do kontroli radia - co sie stanie ?? nikt mi nie udowodni
    > ze to kradzione - a moge powiedziec ze sobie zadrapalem bo mi sie

    "Kto rzecz, o której na podstawie towarzyszących okoliczności powinien i
    może przypuszczać, że została uzyskana za pomocą czynu zabronionego,
    nabywa (..) albo tę rzecz przyjmuje ..."
    To się nazywa nieumyślne paserstwo - zdrapane numery powinny wydać się
    podejrzane, a czy historia o samodzielnym zdrapywaniu jest wiarygodna?

    KG

  • 3. Data: 2002-09-29 12:44:26
    Od: "Grooha" <p...@s...pl>

> [...]
    > To się nazywa nieumyślne paserstwo - zdrapane numery powinny wydać się
    > podejrzane, a czy historia o samodzielnym zdrapywaniu jest wiarygodna?

    oczywiscie nie jest wiarygodna - czyli co zrobic ?? czy ktos mi udowodni ze
    to radio zostalo skradzione ?? a moze ja je kupilem 2 lata temu - skonczyla
    sie gwarancja i wyrzuciuilem rachunek i pudelko - co w takim przypadku ??
    nie moglem tak zrobic ???? oczywiscie ze moglem - ardio jest moje i moge
    sobie nawet je o kolano roztrzasnac !!! ciagle nie moge
    zakumac jak to jest ??? moze poprosze o jasniejsze wytlumaczenie ??

    --
    pozdrawiam: Grooha
    GG: 242293

  • 4. Data: 2002-09-30 23:27:59
    Od: "Abigail" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grooha" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jesli dojdzie do kontroli radia - co sie stanie ?? nikt mi nie udowodni
    > ze to kradzione - a moge powiedziec ze sobie zadrapalem bo mi sie

    a mozesz cos wiecej napisac, bo mi pare dni temu ukradli i tak sie
    wszedzie rozpytuje ?

    pzdr ?

    A.

  • 5. Data: 2002-10-01 19:44:33
    Od: "Grooha" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Abigail" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grooha" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a mozesz cos wiecej napisac, bo mi pare dni temu ukradli i tak sie
> [...]

    a co CI ukradli ??? hehe glupio pytasz :PPP ja juz to radio mam kupe czasu
    takze pare dni to zapomnij

    --
    pozdrawiam: Grooha
    GG: 242293