  • 21. Data: 2002-09-30 17:19:37
    Temat: Re: Pies-brak kaganca-Jak zmusic..
    Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0209290144200.32702-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...

    > Jeśli wie że jej NIE MA....

    A skąd ja wiem, że on wie ?;-) Na jakiej podstawie mam mu wierzyć ? Przecież
    nawet nie próbował mnie poprawić . Zadał pytanie i sam sobie na nie
    odpowiedział ;-))) Jak dla mnie nie wnosząc nic konkretnego ;-)))))
    Może powinien odpowiedzieć na zadane w poście pytanie skoro jest dobrze
    poinformowany ?

    Pozdrowienia z Pcimia Dolnego ;-))))
    Toffi

  • 22. Data: 2002-09-30 17:34:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Toffi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A skąd ja wiem, że on wie ?;-) Na jakiej podstawie mam mu wierzyć ?

    Wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem.Jaśniej nie potrafię juz
    napisać że nie ma przepisu mówiacego o obowiązku zakładania psu kagańca.A
    przynajmniej obowiązującego w całym kraju.Przeczytaj wszystkie posty w tym
    watku to może się doczytasz o co mi chodzi .Ty poza tym że nic sensownego
    nie wniosłas do dyskusji to jeszcze próbujesz mnie urazić.Jesteś
    blondynką?????????

    Leszek

  • 23. Data: 2002-10-01 18:55:02
    Temat: Re[2]: Pies-brak kaganca-Jak zmusic..
    Od: a...@v...com.pl (MałgorzataKamińska)

    Witaj Piotr,

    W Twoim liście datowanym 28 września 2002 (11:27:16) można przeczytać:

    PW> A ja proponuje bardziej pilnowac swojego psa. Z doswiadczenia wiem, ze psy
    PW> ktore niewiele
    PW> odstaja od ziemi robia najwiecej halasu i niepotrzebnie zaczepiaja inne
    PW> psy...

    I to swieta prawda. Posiadam "bydlaczka" - doga niemieckiego - i z
    autopsji moge stwierdzic ze bardziej grozne sa te wlasnie najmniejsze
    pieski. Nie raz w mojej obecnosci te matycie piesiaczki potrafily
    dziabnac i zdenerwowac duzego psa, a duze psy powinny byc ustawione, i
    nie odpowiadac na zaczepki. Jezeli duzy pies byl na smyczy - to
    oznacza tylko ze ten maly sam sie poprosil o dziabniecie - na drugi
    raz po prostu radze odleglosc 50 m od tego duzego i wiecej uwagi na
    zachowale malucha.

    Kaganiec obawiam sie ze zrobilby wiecej krzywdy - zwlaszcza metalowa
    klatka. Tego typu kagance powinny byc zabronione ze wzgledu na mozliwe
    obtluczenia a nawet polamanie kosci. Tak wiec nie wiem co lepsze -
    pies bez, z zebami po ktorych moga zostac szarpienia bez urazen
    wewnetrznych psiaka, czy pies - czolg z poteznym taranem na pysku do
    lamania kosci i uszkadzania narzadow wewnetrznych - nie tylko psow, w
    tym ludzi. Nie mowiac o wlascicielach samochodow.

    --
    Pozdrowienia,
    Małgorzata mailto:a...@v...com.pl