  • 1. Data: 2004-11-11 10:34:06
    Temat: Pieczątka biegłego sądowego
    Od: "jozek" <l...@p...onet.pl>

    Cześć !

    Czy ktoś widział kiedyś pieczątke biegłgeo sądowego z informatyki ?
    Jakiego powinna być kształtu i koloru ?
    Czy określają to jakieś przepisy ...

    Wiem ze tłumacze mają z mennicy ... a co z w/w ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-11-11 12:27:11
    Temat: Re: Pieczątka biegłego sądowego
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jozek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakiego powinna być kształtu i koloru ?
    > Czy określają to jakieś przepisy ...
    >
    > Wiem ze tłumacze mają z mennicy ... a co z w/w ?

    Widziałem piecząti biegłych z innych dziedzin - zwykłe stemple, takie same
    jakich używa się w firmach i urzędach.

    Alek

  • 3. Data: 2004-11-11 12:36:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:27:11 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "jozek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem piecząti biegłych z innych dziedzin - zwykłe stemple, takie
    > same
    > jakich używa się w firmach i urzędach.

    Biegli do spraw wyceny nieruchomości używają pieczęci owalnych.

    --
    Falkenstein

  • 4. Data: 2004-11-11 12:41:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opshavzxjpmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Biegli do spraw wyceny nieruchomości używają pieczęci owalnych.

    Faktycznie. Ale czy to jakaś norma czy tylko środowiskowa moda?

    Alek

  • 5. Data: 2004-11-11 14:52:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:41:48 +0100, Alek naskrobał(a):

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:opshavzxjpmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Faktycznie. Ale czy to jakaś norma czy tylko środowiskowa moda?

    raczej wola - tzn w określonej profesji są tak a nie inne wzory.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-11-11 16:05:26
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:cmvual$jks$1@news.onet.pl,
    Sebol" <"lobo_(usun_to) <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał/a:
    > Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:41:48 +0100, Alek naskrobał(a):

    > raczej wola - tzn w określonej profesji są tak a nie inne wzory.

    Nie biegli do spraw wyceny, tylko rzeczoznawcy majątkowi. Do wyceny
    nieruchomości jako biegły może zostać powołany tylko rzeczoznawca majątkowy,
    bo tylko on ma uprawnienia. Wczesniej byli biegli z listy wojeewody, ale nie
    mieli takich pieczęci tylko zwykłe, jakie kto chciał.
    Owalnych i z niebieskim tuszem, bo taki obowiązuje ich wzór. Okreslają to
    standardy zawodowe.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Mieć odwagę, nie znaczy mieć rację.

  • 7. Data: 2004-11-11 16:10:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jozek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie ma reguły. Biegli z informatyki, to bardzo często nie używają pieczątek,
    tylko wydruk tekstu na opinii i jedynie podpis. Kilka takich opinii
    widziałem.

  • 8. Data: 2004-11-12 19:27:40
    Od: "jozek" <l...@p...onet.pl>

    czyli dowolna ;)
    podłużna, okrągła ...
    kolor czerwony, niebieski, czarny, zielony itp ...

    szukałem w ustawie ale tam nic nie ma.

    Dlaczego jednym narzuca sie innym daje wolną reke ?

    pozdr.

  • 9. Data: 2004-11-14 13:24:19
    Od: "ozeh" <o...@v...pl>

    > podłużna, okrągła ...
    > kolor czerwony, niebieski, czarny, zielony itp ...

    Raczej podluzna, czerwona lub niebieska

    > szukałem w ustawie ale tam nic nie ma.

    nie jest okreslone