  • 31. Data: 2005-12-20 20:36:00
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurką mandacik i sąd grodzki
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    news:do9o1k$ojl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zazwyczaj sądy w uzasadnieniu piszą mniej więcej tak: co prawda
    > obwiniony nie ma obowiązku składać wyjaśnień, ale każdy normalny i
    > rozsądny człowiek

    A ci nie całkiem normalni albo mniej rozsądni nie zasługują na uczciwe i
    rzetelne postępowanie organów państwa względem nich?

    > mogąc na etapie postępowania przygotowawczego wskazać
    > okoliczności, które wskazują na jego niewinność robi to chcąc uniknąć
    > zbędnego postępowania przed sądem

    A może ktoś jest ciekaw jak wygląda cała ta procedura i chce ją przejść do
    końca? A może ma specyficzne poczucie humoru z pewną dawką złośliwości i
    chce swoją niewinność (i absurdalność oskarżenia) wykazać dopiero na sali
    sądowej?

    > Skoro obwiniony w niniejszej sprawie
    > początkowo nie podnosił iż w butelce był jego mocz ;), lecz ujawnił to
    > dopiero przed sądem

    A może nikt go o to nie zapytał bo dla funkcjonariusza było to
    "oczywiste"?

    > to zasadne jest przyjąć iż twierdzenia te są tylko
    > wybiegiem zmierzającym do uniknięcia odpowiedzialności za popełnione
    > wykroczenie.

    Pseudo logika...

  • 32. Data: 2005-12-20 22:18:59
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Johnson wrote:

    > Nigdzie nie jest napisane że jedynym dowodem na to że w butelce jest
    > alkohol jest analiza jej zawartości. To można wywnioskować z innych
    > dowodów (okoliczności) - poszlak.
    > Zresztą wyszliśmy o stanu faktycznego w którym określona wersja pojawia
    > się dopiero przed sądem.

    No oczywiście, że nie. Policja, żeby zaoszczędzić na ustnikach (czy co
    tam się wymienia w tym ustrojstwie) mogłaby oceniać na podstawie poszlak
    czy prowadzący pojazd jest pijany. A wydział zabójstw mógłby olać całą
    zabawę z odciskami palców i innymi duperelami, opierając się na analizie
    charakterologicznej sprawcy. Generalnie mając wiele dowodów pod ręką
    policja może badać tylko te, które działają na korzyść oskarżenia, a
    pomijać przeciwne, zwłaszcza, jeśli okazałyby się dużo trudniejsze do
    podważenia.

  • 33. Data: 2005-12-20 23:28:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "brytra" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > Mój kolega pił sobie z kumplami piwko pod chmurką podjechała straż wiejska
    > i wlepiła mu mandat 100 zł kolega odmówł przyjęcia więc sprawa ląduje w
    > sądzie gordzkim tutaj pojawiają sie moje pytania co doradzić koledze ?
    > jaki
    > wyrok może dostać w Sądzie Grodzkim ?

    Idźcie na rozprawę z herbatą w butelkach od piwa i pijcie podczas rozprawy.
    Kolega oczywiści ema się tłumaczyć, że to była herbatka.
    Można jednocześnie wyjaśnić, że była to celowa prowokacja mająca obnażyć
    niekompetencję policji. Rozwijacie swoje zainteresowanie socjologią i
    psychologią. Taki swoisty happening. Przy okazji można też zapowiedzieć
    kolejne doświadczenie, które będzie polegać na wstrzykiwaniu sobie wody
    destylowanej w publicznym miejscu, w celu zbadania wrażliwości społecznej
    obywateli Waszego miasta.
    ;-)))

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2005-12-21 00:18:57
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Johnson wrote:
    > Sam fakt że ktoś jest pod wpływem nie oznacza że pije w tej chwili.
    > "Piłem wczoraj, tak z półlitra, a gdy zatrzymała mnie policja to piłem
    > wodę na kaca ... " itp.
    > Zresztą problem w tym, że większość patroli nie chodzi z alkomatami.

    No właśnie też się nad tym zastanawiałem - byłem u kolegi, trochę
    wypiliśmy, wyszliśmy na dwór i koledzy pili piwo na dworzu, a ja z nimi
    stałem. Jakby potraktował mnie patrol policji w takim przypadku? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 35. Data: 2005-12-21 07:24:24
    Od: g...@p...onet.pl

    Poza tym nie ma podstawy prawnej do jakiegokolwiek badania krwi czy dmuchania w
    alkomat na obecność alko w organiźnie

  • 36. Data: 2005-12-21 08:14:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Interpretuje:
    >
    > dwa pierwsze zdania to mozliwe zrodla finansowania policji, nie wprost
    > ino przez budzet... komus wezma aby dac policji...

    A ten budżet to wezmą skąd? Wydrukują?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 37. Data: 2005-12-21 09:46:38
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > A ten budżet to wezmą skąd? Wydrukują?

    no przeca musza komus zabrac. To zaproponowalem zabrac becikowe na
    poczatek.

    --
    *
    *|\

  • 38. Data: 2005-12-21 11:50:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > no przeca musza komus zabrac. To zaproponowalem zabrac becikowe na
    > poczatek.

    Zabiorą miedzy innymi tobie i wtedy to staje się twoim problemem.

  • 39. Data: 2005-12-21 12:24:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Zabiorą miedzy innymi tobie i wtedy to staje się twoim problemem.

    Wtedy tak.

    --
    *
    *|\