  • 1. Data: 2002-08-09 11:15:09
    Temat: Personal Income Tax
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Czy ustalajac dochod podlegajacy opodatkowaniu podatkiem PIT, strate z DG
    odejmuje sie od dochodu ze stosunku pracy ?

    Codziennie poszukujesz wiadomosci? >>> http://link.interia.pl/f1633

  • 2. Data: 2002-08-09 11:28:01
    Temat: Re: Personal Income Tax
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    A.D. Fri, 09 Aug 2002 o 13:15 GMT Sebastian D-D uznal za stosowne
    oznajmić wszem i wobec:

    > Czy ustalajac dochod podlegajacy opodatkowaniu podatkiem PIT, strate z DG
    > odejmuje sie od dochodu ze stosunku pracy ?

    ZTCW nie,
    inaczej wszyscy mieliby DG :)

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-09 12:18:12
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <stern@im_Himmel.de> napisał w wiadomości
    > A.D. Fri, 09 Aug 2002 o 13:15 GMT Sebastian D-D uznal za stosowne
    > oznajmić wszem i wobec:

    DG

    > ZTCW nie,
    > inaczej wszyscy mieliby DG :)

    AFAIR kiedys mieli.

    Karol

  • 4. Data: 2002-08-09 13:24:18
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl>

    DG

    > ZTCW nie,
    > inaczej wszyscy mieliby DG :)

    Na pewno nie.
    Strate mozna rozliczyc w kolejnych latach, ale tylko z zysku
    z tego samego rodzaju dzialanosci z ktorego powstala strata.

    Czyli jesli masz strate w 2002 na DG, to mozesz odliczyc ja sobie
    od zysku z DG w nastepnych pieciu latach (2003-2007). Procentowe
    rozlicznie straty w kolejnych latach jest (o ile dobrze pamietam)
    dowolne, jednak w jednym roku nie wolno zdaje sie wiecej niz
    50%

    pozdrawiam,
    MZ

  • 5. Data: 2002-08-09 13:57:01
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > DG

    > AFAIR kiedys mieli.

    To znaczy, ze jesli na przyklad mam dochod ze stosunku pracy 20.000 a z DG
    strate 5.000 to nie wyjdzie mi na rocznym rozliczeniu 15.000 dochod ?????

    Codziennie poszukujesz wiadomosci? >>> http://link.interia.pl/f1633

  • 6. Data: 2002-08-09 15:44:17
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...S-P-A-M-REMOVE.pl>

    > To znaczy, ze jesli na przyklad mam dochod ze stosunku pracy 20.000 a z DG
    > strate 5.000 to nie wyjdzie mi na rocznym rozliczeniu 15.000 dochod ?????

    Nie. Dochod do opodatkowania w takiej sytuacji to 20.000

    MZ