  • 1. Data: 2002-08-09 11:04:45
    Temat: Pozew o postepowanie spadkowe
    Od: "Jaroslaw Godlewski" <j...@N...gwar.pl>

    Witam,

    Czy ktos z szanowownych grupowiczow, moglby mi podeslac wzor pozwu o
    wszczecie postepowania spadkowego. Prosze tez o drobny opis jak takowe
    funkcjonuje i jakie sa tego koszty.
    Poprosila mnie o to sasiadka, starsza kobieta, abym sie o cos takiego
    dowiedzial. Jej maz, ktory nie zyje, byl pracownikiem budzetowki i
    przysluguje mu rekompensata. Nie jest to duzo - ok. 1000 - 1500 PLN, ale dla
    tej babci to kupa szmalu (ma emeryture ok. 600 PLN i zyje sama).

    Z gory dziekuje za wszelkie uwagi.
    Jarek

  • 2. Data: 2002-08-09 19:30:05
    Temat: Re: Pozew o postepowanie spadkowe
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Godlewski" <j...@N...gwar.pl> napisał w
    wiadomości news:aj07ka$24io$1@news.atman.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos z szanowownych grupowiczow, moglby mi podeslac wzor pozwu o
    > wszczecie postepowania spadkowego.
    > Z gory dziekuje za wszelkie uwagi.
    > Jarek
    zerknij na http://e-prawnik.pl . tam znajdziesz wszelkie zbiory wzorow pism.