  • 1. Data: 2002-08-09 08:34:17
    Temat: ile maksymalnie za wpis przy pozwie rozwodowym
    Od: "Grindż" <a...@b...gnet.pl>

    Witam.

    Pytanie jak w temacie. Składam o rozwód z winy żony, i w pozwie występuję o
    zasądzenie kosztów wpisu i postępowania stronie uznanej za winną (zakładam,
    że to nie ja :-)

    Pytanie - czy zapłacić za wpis muszę ja, jako składający pozew, i ile mi
    tego mogą maksymalnie dołożyć? Kiedy to się płaci? Czy są jakieś normy czy
    wszystko zależy od widzimisię sędziego?

    Dzięki z góry za wszelkie komentarze.

    Pozdrawiam,
    Grindż

  • 2. Data: 2002-08-09 08:57:03
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Grindż <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aivuqa$hcl$...@n...tpi.pl...
    > Pytanie jak w temacie. Składam o rozwód z winy żony, i w pozwie występuję
    > zasądzenie kosztów wpisu i postępowania stronie uznanej za winną
    (zakładam,
    > że to nie ja :-)

    hihi lepiej nie zakładaj poczekaj na końcowe rozstrzygnięcie

    > Pytanie - czy zapłacić za wpis muszę ja, jako składający pozew, i ile mi
    > tego mogą maksymalnie dołożyć? Kiedy to się płaci? Czy są jakieś normy czy
    > wszystko zależy od widzimisię sędziego?

    tak powód jest zobowiązany do uiszczenia wpisu tymczasowego od 30 do 600zł.,
    ile dołożyć pytasz ? sędzia wyliczy na podstawie doł. zaswiadczenia o
    dochodach... płaci sie w terminie 7 dni od otrzymania wezwania do usunięcia
    braków formalnych ...nic nie zależy od widzimisie