  • 61. Data: 2006-04-22 13:30:19
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 22.04.2006 tarcamion <t...@t...pe-el> napisał/a:

    > Homoseksualizm to nie jest wrodzone zachowanie, a nabyte. Udowodnijcie,
    > że nie. A skoro nabyte to i mozna je powielać. Niech tam sobie
    > homoseksualiści żyją, mnie nic do tego - Bóg ich osądzi.

    A może to ty udowodnisz, ze homoseksualizm nie jest wrodzony, skoro tak
    twierdzisz?

    > Ale skoro nie dostali ani oni, ani zwierzęta możliwości homoseksualnego
    > rozmnażania to dzieci mieć nie powinny - logiczne chyba.

    Idąc twoim tokiem rozumowania powinniśmy zabronić adopcji parom po 45
    roku życia. W końcu oni też nie mają możliwości rozmnażania.

    --
    Tomasz Trystuła

  • 62. Data: 2006-04-22 13:52:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    wiadomości news:4449721d$1@news.home.net.pl...

    -> Sugeruję, drogi homofobie,...

    Sugeruj "koledze" drogi pedale ;)

  • 63. Data: 2006-04-22 14:09:59
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    > A może to ty udowodnisz, ze homoseksualizm nie jest wrodzony, skoro tak
    > twierdzisz?

    Proszę bardzo:

    Względy religijne: Gdyby homoseksualizm był wrodzony, byłby dopuszczony.
    Tymczasem Bóg go potępia.

    Względy biologiczne:

    Gdyby homoseksualizm był wrodzony, byłby wśród zwierząt. Tymczasem nie
    znane są przypadki homoseksualizmu wśród zwierząt.

    Względem (teorii) ewolucji:
    Homoseksualizm nie ma racji bytu z wiadomych przyczyn. Zatem natura nie
    tworzy organizmów homoseksualnych.

  • 64. Data: 2006-04-22 14:14:01
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tarcamion <t...@t...pe-el> napisał(a):

    > Uważasz, że homoseksualiści postrzymają się od całusów przy dziecku?
    > Jakie to dziecko wyniesie wzorce? Pójdzie z kolegami do piaskownicy i
    > zacznie buzi im dawać, bo Tata-tata-czynny i Tata-mama-bierny też tak robią?

    po pierwsze, moga zaadoptowac dziewczynke, po drugie, jezlei mowimy o zwyklym
    pocalunku (nie lizanie sie, bo to nawet w parach hetero jest nie na miejcu gdy
    sie odbywa przy dziecku) to .. wlaczam publiczna tv, a tam politycy sobie
    calusy daja, sugerujesz ze dziecko ktore to zacznie ogladac rowniez zacznie
    calowac chlopcow?

    Czy sugerujesz ze kazdy gej zanim zaczal czuc pociag seksualny do innych
    chlopcow widzial przyajmniej dwoch gejow badz pronrografie homoseksualna?

  • 65. Data: 2006-04-22 19:43:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    tarcamion wrote:

    > Względy religijne: Gdyby homoseksualizm był wrodzony, byłby dopuszczony.
    > Tymczasem Bóg go potępia.

    Powiedział ci? Ludzie! Proroka mamy!

    > Względy biologiczne:
    >
    > Gdyby homoseksualizm był wrodzony, byłby wśród zwierząt. Tymczasem nie
    > znane są przypadki homoseksualizmu wśród zwierząt.

    No popatrz... Znaczy się pieski zabawiające się ze sobą wzajemnie (i
    zamiennie) to tylko taka pedalska propaganda? ;) (pewnie specjalnie
    tresowane ;)

    > Względem (teorii) ewolucji:
    > Homoseksualizm nie ma racji bytu z wiadomych przyczyn. Zatem natura nie
    > tworzy organizmów homoseksualnych.

    Biedne ślimaki... Nie istnieją i o tym nie wiedzą...

  • 66. Data: 2006-04-22 20:04:54
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No popatrz... Znaczy się pieski zabawiające się ze sobą wzajemnie (i
    > zamiennie) to tylko taka pedalska propaganda? ;) (pewnie specjalnie
    > tresowane ;)

    Andrzeju, wskaz mi pieska ktory jest czystym homoseksualista. Widziales
    kiedys pieska, ktory, podczas cieczki u suki, nie lata za nia jak glupi?

    Wiec nie pisz bzdur ze pieski zabawiajace sie ze soba wzajemnie sa
    homoseksualistami, bo jak pisalem - biseksualizm u zwierzat wystepuje,
    ale o homoseksualizmie jeszcze nie slyszalem :D

    > Biedne ślimaki... Nie istnieją i o tym nie wiedzą...

    He he, dobre :D

    Jacek

  • 67. Data: 2006-04-23 06:32:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > He he, dobre :D

    To nie jest dobre. To jest straszne.
    Straszny jest poziom nauczania w Polsce, jeśli gamoń nie rozróżnia obojniaka od
    homoseksualisty.

    Pzdr
    Leszek

  • 68. Data: 2006-04-23 06:55:20
    Temat: Re: [po kiego karmicie trolla bokuna?] Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Przemek R.* wypowiedziała te
    słowa:

    > a jak zaadoptuja dziewczynke, a lesbijki chlopca?

    Proszę nie karmić dziada!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| http://olgierd.wordpress.com ||| JID:o...@j...org |||

  • 69. Data: 2006-04-23 11:17:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    8-latek do taty:
    - Tato, tato, a cio to jest transwestyta?
    - Spytaj mamy - on ci powie.

    MSPANC :-)))))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 70. Data: 2006-04-23 13:50:29
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Leszek napisał(a):

    > To nie jest dobre. To jest straszne.
    > Straszny jest poziom nauczania w Polsce, jeśli gamoń nie rozróżnia obojniaka od
    > homoseksualisty.

    Ja to w takim kontekscie napisalem, po prostu slow mi zabraklo :D

    Jacek