  • 1. Data: 2006-04-20 22:05:32
    Temat: Podsluch
    Od: Ewa <k...@w...pl>

    Piszę w imieniu koleżanki, tzn mam pytanie.Czy jak koleżanka zmieni numer
    telefonu w Orange i zastrzeże ten numer, to firma windykacyjna Ultimo już
    nie będzie dopuszczona do podsłuchu i nagrywania rozmów koleżanki?
    --
    Ewa

  • 2. Data: 2006-04-21 01:59:18
    Temat: Re: Podsluch
    Od: stern <s...@p...pl>

    Ewa napisał(a):
    > Piszę w imieniu koleżanki, tzn mam pytanie.Czy jak koleżanka zmieni numer
    > telefonu w Orange i zastrzeże ten numer, to firma windykacyjna Ultimo już
    > nie będzie dopuszczona do podsłuchu i nagrywania rozmów koleżanki?

    a teraz jest dopuszczona??
    A kto ją dopuścił?

  • 3. Data: 2006-04-21 07:02:33
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Ewa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Piszę w imieniu koleżanki, tzn mam pytanie.Czy jak koleżanka zmieni numer
    > telefonu w Orange i zastrzeże ten numer, to firma windykacyjna Ultimo już
    > nie będzie dopuszczona do podsłuchu i nagrywania rozmów koleżanki?

    A na jakiej podstawie jest teraz dopuszczona ????????

  • 4. Data: 2006-04-21 07:05:19
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@w...pl> napisal(a):
    > Piszę w imieniu koleżanki, tzn mam pytanie.Czy jak koleżanka zmieni numer
    > telefonu w Orange i zastrzeże ten numer, to firma windykacyjna Ultimo już
    > nie będzie dopuszczona do podsłuchu i nagrywania rozmów koleżanki?

    Niezły motyw, czego to te firmy windykacyjne nie wymyślą... :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-04-21 09:52:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 21 Apr 2006 00:05:32 +0200, Ewa napisał(a):

    > Piszę w imieniu koleżanki, tzn mam pytanie.Czy jak koleżanka zmieni numer
    > telefonu w Orange i zastrzeże ten numer, to firma windykacyjna Ultimo już
    > nie będzie dopuszczona do podsłuchu i nagrywania rozmów koleżanki?

    Teraz też nie jest dopuszczona, spokojnie. Niech koleżanka nie wierzy w te
    bzdury.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-04-21 18:22:05
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

> [...]
    > numer telefonu w Orange i zastrzeże ten numer, to firma windykacyjna
    > Ultimo już nie będzie dopuszczona do podsłuchu i nagrywania rozmów

    No ta firma windykacyjna to ma fantazję ,ale koleżanka może udać, że się
    wystraszyła i jest przrkonana, że firma słucha jej rozmowy i może tej firmi
    kota popędzić - niech zawiadomi prokuraturę - zobaczymy co na to firma ?
    abul

  • 7. Data: 2006-04-21 18:39:49
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Zabiliście mnie!!! udławiłem się herbatą :))))))))) ehhh mają tygrysy fantazje....

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2006-04-22 12:01:31
    Od: Ewa <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 21 Apr 2006 03:59:18 +0200, stern napisał(a):

    > a teraz jest dopuszczona??
    > A kto ją dopuścił?

    Pewnie mają dobre układy z Orange.

  • 9. Data: 2006-04-22 12:02:07
    Od: Ewa <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 21 Apr 2006 09:02:33 +0200, Michał napisał(a):

    > Użytkownik "Ewa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A na jakiej podstawie jest teraz dopuszczona ????????

    Właśnie ja o to na tej grupie pytam.

  • 10. Data: 2006-04-22 12:10:11
    Od: Ewa <k...@w...pl>

    Dnia Fri, 21 Apr 2006 20:22:05 +0200, anakonda napisał(a):

> [...]
    > kota popędzić - niech zawiadomi prokuraturę - zobaczymy co na to firma ?

    Koleżanka płaci do tego Ultimo co miesiąc po 50 zł. Takie raty ustalono, bo
    ona nie ma pracy i nie ma środków do życia. Pomaga jej matka. Jak tylko z
    kims z rodziny rozmawia przez telefon komórkowy na temat pieniędzy, czy
    matka dzwoni, żeby przyszła po parę zl, to zaraz jest telefon z Ultimo,
    żeby zaczęła płacić więcej. W telefonie słychać jakieś dziwne pyknięcie,
    chyba się podsłuch w tym czasie włącza. W ogóle to ją szykanują, ciągle
    dzwonią itd. Jak zadzwonią to każą sobie podawać od razu datę urodzenia,
    rzekomo w celu identyfikacji. Koszmar po prostu.

    Ewa