  • 51. Data: 2006-04-22 08:47:22
    Temat: Re: Pedaly moga adoptowac dzieci w Belgii
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To sa twoje sugestie, a i owszem, istnieje niebezpieczenstwo, ze pederasci
    > chca miec dziecko chlopca, zeby sie nim zabawiac, od razu, lub w
    > przyszlosci. W koncu sa to ludzie chorzy na zboczony poped seksualny!

    a jak zaadoptuja dziewczynke, a lesbijki chlopca?

  • 52. Data: 2006-04-22 09:04:18
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: castrol [Sat, 22 Apr 2006 10:04:04 +0200]:

    > Czy w naturze wystepuje homoseksualizm czy biseksualizm??

    Jedno i drugie jak widać.

    Chyba, że twoim zdaniem ludzie nie są częścią natury ;-)

    Kira

  • 53. Data: 2006-04-22 12:05:04
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    Przemek R. napisał(a):

    > pokazujesz swoim dzieciom filmy pornograficzne ?
    >
    > P.
    Nie, nie pokazuję firlmów, nie pokazuję też jak dwuch facetów się
    'liże', ani nie będę pokazywał jak człowiek namiętnie pieści się z
    jakimś zwierzakiem. Te wszystkie zachowania anromalne stawiam w jednej
    linii.

  • 54. Data: 2006-04-22 12:14:34
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    Tiger napisał(a):

    > Byc moze, ale znam osobiscie takiego czlowieka i wielu ludzi chcialoby miec
    > tak normalna rodzine i szczesliwe dziecinstwo, jak on. Co innego, ze obaj
    > jego tatusiowie sa ludzmi, ktorych zaklasyfikowalbym do "inteligencji", ale
    > w moim mniemaniu nie dyskwalifikuje to prostych, dobrych, uczciwych ludzi,
    > ktorzy rownie dobrze tez mogliby poza wlasna preferencja pewne pryncypia
    > moralnosci dziecku przekazac. A dorosly czlowiek i tak w duzej czesci sam
    > ksztaltuje swoj swiatopoglad.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    To powiedz mi ile dzieci wyrasta na normalnych ludzi jeśli wychowali się
    w pijackim domu schadzek? Inaczej: Jak bęzdiesz sie wychowywał wśród
    gansterów to jako dorosły człowiek możesz nie widzieć nic złego w handlu
    kradzionymi autami, w zabicu kogoś. Dzieci wynoszą wzorce z domu.
    Pewnie, że nie wszystkie powtórzą te wzorce, ale większość.
    Homoseksualizm to nie jest wrodzone zachowanie, a nabyte. Udowodnijcie,
    że nie. A skoro nabyte to i mozna je powielać. Niech tam sobie
    homoseksualiści żyją, mnie nic do tego - Bóg ich osądzi. Ale skoro nie
    dostali ani oni, ani zwierzęta możliwości homoseksualnego rozmnażania to
    dzieci mieć nie powinny - logiczne chyba.

  • 55. Data: 2006-04-22 12:20:16
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    > 1. W naturze znane są przypadki homoseksulanych stosunków odsyłam do
    > National Geographic i cyklu "sex dzikich zwierząt" (obecnie emitowany)
    Kanibalizm też...

    > 2. Skoro natura wyposażyła nas w popędy seksualne to czemu gorliwi
    > duchowni (którzy tak ganią homoseksualizm m.in. za działanie wbrew
    > naturze) uznają celibat (chyba że to wielka ściema).
    Nie jestem katolikiem, a celibat jest czynnikime ekonomicznym, mającym
    utrzymać moajątek kościoła w kupie. (chodzi o niepłacenie i niedawanie
    spadku dzieciom)

    (aczkolwiek są organizmy które
    > rozmnażają się bez podziału na płeć)
    My nimi nie jesteśmy.

  • 56. Data: 2006-04-22 12:23:52
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    > Jeśli uważasz się za równego intelektualnie np. owcy, to jest to tylko i
    > wyłącznie twój problem ;->

    Niebój, za 10 lat ynteligencja owcy może być nie tak diametralnie rózna
    od ludzkiej (choć to NIE będzie rózwój owcy)

    > Promować? Przepraszam bardzo - ktoś to sprzedaje? Na litry czy na wagę? ;)
    Promowanie ma za zadanie osiągnięcie jakiegoś celu - w Belgii się udało.

  • 57. Data: 2006-04-22 12:30:55
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisali:

    > Ale nie zgadzam sie z teoria ze homoseksualista sie czlowiek rodzi,
    > uwazam ze jest to "rzecz" nabyta, a na to sie skladaja rozne czynniki*.
    >
    > Stad jestem przeciwny adoptowaniu dzieci przez pary homoseksualne.

    Ale skoro uznaje sie, ze homoseksualizm to normalka, to ten sprzeciw jest
    nieuzasadniony.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 58. Data: 2006-04-22 12:42:33
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ale skoro uznaje sie, ze homoseksualizm to normalka, to ten sprzeciw jest
    > nieuzasadniony.

    W 33 roku dla niemców nazizm to była normalka.

  • 59. Data: 2006-04-22 12:58:41
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > 'liże', ani nie będę pokazywał jak człowiek namiętnie pieści się z
    > jakimś zwierzakiem. Te wszystkie zachowania anromalne stawiam w jednej
    Skad wiec zalozenie ze para homoseksualna bedzie pokazywac takie tresci
    zaadoptowanym dzieciom?
    (wysylam post ponownie bo pewnie tamten nie doszedl)

  • 60. Data: 2006-04-22 13:10:57
    Od: tarcamion <t...@t...pe-el>

    > Skad wiec zalozenie ze para homoseksualna bedzie pokazywac takie tresci
    > zaadoptowanym dzieciom?
    > (wysylam post ponownie bo pewnie tamten nie doszedl)

    Uważasz, że homoseksualiści postrzymają się od całusów przy dziecku?
    Jakie to dziecko wyniesie wzorce? Pójdzie z kolegami do piaskownicy i
    zacznie buzi im dawać, bo Tata-tata-czynny i Tata-mama-bierny też tak robią?