  • 11. Data: 2006-06-02 20:22:11
    Temat: Re: Parkowanie w niedozwolonym miejscu- cel służbowy
    Od: BartekK <s...@d...org>

    PYTON napisał(a):
    > Witam
    > Mam takie pytanie, z zawodu jestem geodeta, mam swoją działalność
    > gospodarczą. ostatnio byłem zmuszony zaparkować auto w miejscu
    > niedozwolonym, związane to było z wykonaniem pewnych prac pomiarowych,
    > niestety policja nie dała się przekonać i dostałem mandat.
    A to naprawde auto ci bylo potrzebne do pomiaru? Czy nie dalo sie
    zaparkowac w miejscu dozwolonym i dojsc na nogach pare metrow?

    Faktycznie jest gdzies (pewnie w pord) zapis, ze do znakow zakazu
    zatrzymywania/parkowania w razie koniecznosci nie musza sie stosowac
    takie sluzby jak np smieciarka, pogotowie, "pogotowie sygnalizacyjne",
    roboty drogowe itp. Ale watpie by geodeta sie do tego zalapal...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 12. Data: 2006-06-02 21:05:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    PYTON [###j...@W...pl.###] napisał:

    Nie ma takiego zwolnienia w odniesieniu do geodetów. Nie wierzę, że
    Twój samochód musiał tam stać i nie mogłeś przenieść sprzętu.

  • 13. Data: 2006-06-03 07:02:16
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    musisz miec pozwolenie. wiem ,ze geodeta takie sa wydawane ale nie wiem na
    podstawie jakich przepisow

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-06-03 07:48:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 02 Jun 2006 21:27:26 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Heh, ja rozumiem że komuś się 2x "enter wciśnie" i ten sam post się
    > wyśle podwójnie. Ale żeby ktoś wysłał 2 odpowiedzi na ten sam temat, o
    > bardzo zbliżonej treści ale jednak pisane 2x, no to roztargnienie że
    > klękajcie narody :).

    40tude dialog wypluł błąd, ze wiadomośc nie została wysłana na grupę; po
    wydobyciu z elemetów nie wysłanych - ponownie wypluł ten błąd; więc
    zredagowałem jeszcze raz, a potem okazało się, że pierwsza wiadomośc jednak
    przeszła.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 15. Data: 2006-06-03 08:46:10
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Ale parkowanie gdzie indziej (albo nie parkowanie w tym miejscu) nie
    > uniemożliwia Ci pracy.

    Poza tym wybierając zawód geodety wiedziałeś, że potrzebne w tym zawodzie są
    silne i zdrowe nogi ;))
    Jeśli nie, to przekwalifikuj się na informatyka. Ten to ino siedzi;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2006-06-03 08:47:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "PYTON" <j...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie tak jest, na podstawie zgłoszenia mam prawo wejść na teren
    > prywatny....

    ..i wyjść ze śrutem w d...... ;)

  • 17. Data: 2006-06-03 09:24:17
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Dokładnie tak jest, na podstawie zgłoszenia mam prawo wej?ć na teren
    > prywatny, oczywi?cie wcze?niej informuj?c wła?ciciela, bywaj? przypadki

    Za zgodą własciciela ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 18. Data: 2006-06-03 09:56:32
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 22:08:07 +0200, PYTON napisał(a):

    > Dokładnie tak jest, na podstawie zgłoszenia mam prawo wejść na teren
    > prywatny, [...] Nie pamiętam dokładnie ustawy która to reguluje ale juto
    > jak będę w pracy to ją sprawdzę.
    ?!
    Co Ty powiadasz? Nie znasz (nawet w ogólnym zarysie, co do działu,
    artylułu) _podstawy prawnej_ swojego działania, swojego zawodu?!
    Łomatko! Policmajster, który oprócz "ustawa o policji" nie ma zielonego
    pojęcia co, i czy cokolwiek, uprawnia go fdo grzebania w kieszeniach
    obywatela, Urzędas, który "musi mieć na obowiązującym" druku, ale już ską
    obowiązek tego druku wynika nie wie, dozorca mający się za agenta
    ochrony...

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2006-06-03 14:08:43
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    > Dokładnie tak jest, na podstawie zgłoszenia mam prawo wejść na teren
    > prywatny, oczywiście wcześniej informując właściciela, bywają przypadki
    > awantur, głównie przy podziałach gruntów na wioskach, gdzie rolnik wie że
    > straci część pola i na siłę wywala geodetów, wówczas tel. po policje i
    > sprawa się rozwiązuje. Nie pamiętam dokładnie ustawy która to reguluje ale
    > juto jak będę w pracy to ją sprawdzę.

    To przyjedź mierzyć z tym świstkiem na moją działkę. Wylecisz ty i ta twoja
    wezwana policja i jeszcze psem poszczuje. Jedynie podczas np. sądowego
    wyznaczenia granicy (geodeta z odpowiednimi uprawnieniami) geodeta decyzją
    sądu może wejść na działkę niezależnie od tego czy się to podoba
    właścisielowi czy nie. Inaczej fora ze dwora.

  • 20. Data: 2006-06-03 15:34:30
    Od: "PYTON" <j...@W...pl>

> [...]
    > geodeta decyzją sądu może wejść na działkę niezależnie od tego czy się to
    > podoba właścisielowi czy nie. Inaczej fora ze dwora.

    A no widzisz mam uprawnienia i między innymi na podziały działek i
    wyznaczanie granic, nie chce mi się ci tu rozpisywać na temat prawa
    geodezyjnego bo skoro zabierasz głos w sprawie to widocznie jesteś świadomy
    tego co piszesz, szkoda że nie do kończa doinformowany, na szczęście
    większość ludzi ma zupełnie normalne podejście do innych ludzi ( w tym
    wypadku geodetów) ale po Twojej wypowiedzi widzę że nie wszyscy.