  • 1. Data: 2006-06-02 14:06:30
    Temat: Po pierwsze ssij. Po drugie nie poolykaj
    Od: "Mucoangin" <c...@o...pl>

    Odwiedz dawno nie widziana kolezanke, teraz mezatke. Jak maz
    bedzie w kuchni wlóz jej do buzi i kaz ssac. Efekt
    murowany. Jaki? Sam zobacz! TOTAL!

    http://przetrwamy.blogspot.com/2006/05/zakodowany-ka
    rdynal-czyli-najlepsza.html

  • 2. Data: 2006-06-02 17:43:01
    Temat: Re: Po pierwsze ssij. Po drugie nie poolykaj
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Mucoangin napisał(a):
    > Odwiedz dawno nie widziana kolezanke, teraz mezatke. Jak maz
    > bedzie w kuchni wlóz jej do buzi i kaz ssac. Efekt
> [...]

    ja tam wole co innego ssac :) tak w ogole to NTG
    W stopce masz wlasciwe miejsce :)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-06-02 19:04:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Przemek R. wrote:
    > ja tam wole co innego ssac :) tak w ogole to NTG

    Mucoangin ?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2006-06-02 19:29:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ?

  • 5. Data: 2006-06-04 17:42:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Przemek R. wrote:
    > ?

    Nie wiesz do czego się odniosłeś w swoim liście ???

    --
    marfi