  • 1. Data: 2006-06-02 12:39:22
    Temat: Wzrost ceny wczasów o opłatę paliwową a zgodność z prawem
    Od: "Renee" <r...@v...pl>

    Witam grupowiczów!
    Niedawno otrzymałam z biura podróży informację o wzroście ceny za wykupione
    już wczasy o 100 PLN/os. Spowodowane jest to wzrostem cen paliwa. W umowie
    jest zapis mówiący o możliwości dodatkowej opłaty w związu m.in. ze wzrostem
    cen paliwa (do 21 dnia przed wylotem).
    Opłatę, mimo oburzenia co do zupełnego braku posznowania klienta,
    zapłaciłam.
    Niedawno w jakimś programie informacyjnym (TV) powiedziano, że umieszczanie
    informacji o dodatkowych opłatach i wymaganie później zapłaty od klienta
    jest niezgodne z prawem.
    No i teraz nie wiem czy biura podróży działające w Polsce (chyba duża ich
    część) łamią prawo wykorzystując niewiedzę i lenistwo klientów, czy też w TV
    podano błędne informacje, czy też ...?

    Za pomoc serdecznie dziękuję
    Pzdr Renee