  • 11. Data: 2005-12-21 12:51:44
    Temat: Re: Panie Rokicki!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotrek Roczniak napisał(a):

    > O właśnie a mam szansę pozwać go o brak obiecanego pozwu?

    Pozwac to mozesz nawet ksiezyc o to, ze czasami zaslania slonce.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-12-21 15:58:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <g...@r...net> napisał w wiadomości
    > Obiecałeś Pan mi i połowie pl.regionalne.lublin pozew o nazwanie Pana

    Dobry żart tynfa wart. Taki "pan" to mnie kiedyś w nogę na wakacjach ugryzł.
    Po co sobie popaprańcem głowę zawracasz i śmiecisz? Tutaj też groził pozwami ale
    jaki sąd od niepoczytalnego pozew przyjmie?? Nie zauważyłeś, ze menda nawet
    poprawnie nie potrafi posta sklecić?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-12-21 16:41:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Piotrek Roczniak" <g...@r...net> napisał w wiadomości
    >
    > Dobry żart tynfa wart. Taki "pan" to mnie kiedyś w nogę na wakacjach
    > ugryzł.

    To już wiemy, skąd twoja choroba.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 14. Data: 2005-12-21 16:46:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Piotrek Roczniak [p...@r...net] napisał:

    > O właśnie a mam szansę pozwać go o brak obiecanego pozwu?

    Ależ oczywiście, że masz. Ludzie pozywają się o takie dziwne rzeczy
    ... Z tym, że czego byś oczekiwał od sądu? By zobowiazał naszego
    kolegę do pozwania Cię?

  • 15. Data: 2005-12-21 16:52:35
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert Tomasik napisał/a:
    >By zobowiazał naszego
    >kolegę do pozwania Cię?
    Albo przyznał zadośćuczynienie za niepozwanie i brak dawki adrenaliny.
    :-)

  • 16. Data: 2005-12-21 17:13:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > pozwami ale jaki sąd od niepoczytalnego pozew przyjmie?? Nie zauważyłeś,
    > ze menda nawet poprawnie nie potrafi posta sklecić?

    Lesiu zdziwisz sie wkrotce...

    P.

  • 17. Data: 2005-12-21 17:36:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > Lesiu zdziwisz sie wkrotce...

    Taaaa. To już było. Nie widzisz, że wszyscy mają cię za debila?

  • 18. Data: 2005-12-21 17:43:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Taaaa. To już było. Nie widzisz, że wszyscy mają cię za debila?

    nie widze a Ty widzisz? Jak tak to moze wskaz konretnie tych wszystkich
    P.

  • 19. Data: 2005-12-21 18:08:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > nie widze a Ty widzisz? Jak tak to moze wskaz konretnie tych wszystkich

    A który głupek przyzna, że jest głupkiem?? O tym wie każdy kto choć trochę
    liznął psychologię.
    Myślisz, że autor wątku ma cię za normalnego??

  • 20. Data: 2005-12-21 20:13:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > liznął psychologię.
    > Myślisz, że autor wątku ma cię za normalnego??

    autor watku to gowniarz z grupy regionalnej ktory chcial pozwac za szok
    wywolany
    przeczytaniem posta do ktorego ID podalem, wiec mozna by polemizowac kto
    jest tym debilem.

    Napisales ze wszyscy na grupie (TEJ) maja mnie za debila, szkoda ze tylko ty
    zabrales glos
    (przeciw mnie) moze pora sie nad soba zastanowic?

    P.