  • 11. Data: 2006-12-02 23:16:26
    Temat: Re: Palenie śmieci a... sąd grodzki.
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Guciowa napisał(a):

    > Ale... jeśli ktoś miałby już przegrać - to policja przegra, nie
    > ja?

    Policja raczej nie przegrywa. Jeśli to policja oddała sprawę do sądu
    grodzkiego to masz jak w banku, że wygrasz i jeszcze być może sąsiad
    będzie musiał wypłacić Ci odszkodowanie za wdychanie tych spalin.

    --
    animka

  • 12. Data: 2006-12-02 23:17:41
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    INDYGO29 napisał(a):
    > Użytkownik "Guciowa" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Twoim zadaniem będzie to aby udowodnić że spalał plastik ew. inne śmierdzące
    > sprawy.

    Policja była, widziała i wąchała. Świadkowie są.

    --
    animka

  • 13. Data: 2006-12-02 23:19:40
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Ja mlody jestem ale wciaz wierze, ze bedzie to za mojej kadencji. Sasiad
    > mieszkajacy pode mna co pol godziny wychodzi na balkon bo zona nie pozwala
    > w mieszkaniu palic. A ja moge jedynie okno zamknac.

    Możesz przecież a góry mu napluć na głowę ;-)

    --
    animka

  • 14. Data: 2006-12-02 23:45:57
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Hubert" <neo@plik(nie ma tego).info> napisał w wiadomości
    > no ale gałęzie to nie plastikowa wanienka i czy kosz
    > chyba nie o to chodzi
    > ja bym jeszcze zabronił całkowitego palenie papierosów na zewnatrz - chce
    > palic - pal ale u siebie w swoich 4 scianch - nie lubie smrodu
    > papierosów, odobu na klatce schodowej bo sie komus spieszyło i juz
    > musiał zapalic jak tylko opuscił swój dom bo w domu nie pali bo dziecko
    > małe a na balkonei to juz przeciez nikomu nie przeszkadza
    > kiedy bedzie ta ustawa/przepis ze palic wolno tylko w swoich 4 scianach -
    > nie za kare ale po to aby innym nie szkodzić

    Mi przeszkadza jak sie cebuli najesz.
    ZAAmykaj okno :>

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-12-02 23:54:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 03 Dec 2006 00:16:26 +0100, animka napisał(a):

    > Policja raczej nie przegrywa. Jeśli to policja oddała sprawę do sądu
    > grodzkiego to masz jak w banku, że wygrasz i jeszcze być może sąsiad
    > będzie musiał wypłacić Ci odszkodowanie za wdychanie tych spalin.

    Jakie odszkodowanie? W sądzie grodzkim? Kaja, czy Ty na głowe upadłaś?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-12-02 23:55:31
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ja mlody jestem ale wciaz wierze, ze bedzie to za mojej kadencji. Sasiad
    > mieszkajacy pode mna co pol godziny wychodzi na balkon bo zona nie pozwala
    > w mieszkaniu palic. A ja moge jedynie okno zamknac.

    Byl kiedys taki filmik... "Krecik w miescie". Rzeczony bohater kreskowki
    pozatykal rury samochodow serdelkami. I wiesz co? ;-) Nagle przestalo mu
    smierdziec. Ale mimo to nadal nie byl szczesliwy. Wladze miasta zrobily mu
    specjalny habitat w wydzielonym mieszkaniu - ale i tak w koncu sie
    wyprowadzil.

    Ja licze, ze za mojej kadencji ludzie wymyslajacy najwieksze spiskowe teorie
    dziejow nie zgromadza wystarczajacej ilosci wyznawcow, zeby ich teorie staly
    sie obowiazujacym prawem. A jak Ci smierdzi papieros sasiada, to zawsze
    mozesz kupic wille z hektarem ziemi. Nie bedzie zadnych zapachow od tych
    paskudnych palaczy ;-) Zdradze Ci tajemnice. Wyczulony nos, to na ogol efekt
    uboczny problemow z samym soba, albo wynik smiertelnej nudy. No chyba, ze
    jestes mocno uczulony na dym - i to naprawde, a nie "dla skupienia na sobie
    uwagi".

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 17. Data: 2006-12-03 00:00:57
    Od: brudas <b...@w...pl>

    scream wrote:

    > Jakie odszkodowanie? W sądzie grodzkim? Kaja, czy Ty na głowe upadłaś?

    W panstwie prawa wszystko mozliwe. Jestem zdania ze zadoscuczynienie
    nakazane w wyroku karnym moze byc wylacznie w wypadkach niezaprzeczalnej
    wartosci szkody. Jezeli sasiad ukradl skarpetki, to te skarpetki
    posinien oddac. Jezeli 100 PLN, to 100 PLN. Ale w przypadku spornych
    wartosci, to gnac do sadu cywilnego.

  • 18. Data: 2006-12-03 00:14:34
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-12-2006 o 00:55:31 Tiger <c...@c...pl> napisał(a):

    > Wyczulony nos, to na ogol efekt
    > uboczny problemow z samym soba, albo wynik smiertelnej nudy. No chyba, ze
    > jestes mocno uczulony na dym - i to naprawde, a nie "dla skupienia na
    > sobie uwagi".

    Bylem izolowany od tej trucizny. I przyznam, ze dosc ostro reaguje na dym
    papierosowy. Wkurza mnie to w moim mieszkaniu (ze wzgledow juz
    wymienionych) i na ulicach (glownie pod wiata przystankowa). Jeszcze
    ubranie od tego nasiaka. Utopia bylo by uznanie tytoniu za narkotyk i
    zezwolenie na uzywanie tylko w warunkach nie pozwalajacych na mordowanie
    niewinnych ludzi.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 19. Data: 2006-12-03 00:18:25
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-12-2006 o 00:19:40 animka <a...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Możesz przecież a góry mu napluć na głowę ;-)

    W zasadzie to juz jakis czas szykuje sie rozpoczac akcje oblewania
    wkurzajacych palaczy woda (zimno jest to poczuja o co chodzi). Jesli nie
    reaguje na prosby nie palenia w moim otoczeniu i jest swiadomy zagrozen
    jakie niesie ze soba wdychanie dymu papierosowego (a to jest na pudelkach
    teraz wypisywane) to mozna go oblac w obronie koniecznej. A potem
    odpowiedziec "Pan niedlugo wyschnie a ja przez pana bede mial raka".

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 20. Data: 2006-12-03 00:21:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 03 Dec 2006 00:00:57 GMT, brudas napisał(a):

    > W panstwie prawa wszystko mozliwe. Jestem zdania ze zadoscuczynienie
    > nakazane w wyroku karnym moze byc wylacznie w wypadkach niezaprzeczalnej
    > wartosci szkody. (...)

    Sądy grodzkie nie zajmują sie prawem karnym póki co...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl