  • 1. Data: 2006-12-02 14:43:46
    Temat: art. 286 a ZUS?
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Witam

    Ciekawy jestem, kto się pierwszy odważy wystąpić przeciw ZUS, szczególnie po
    wprowadzeniu ostatnio proponowanych zmian z II filarem.

    Art. 286. Kodeksu karnego
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną
    osobę do niekorzystnego
    rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia
    jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego
    pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od
    6 miesięcy do lat 8.

    Są jakieś szanse?

    --
    vertret

  • 2. Data: 2006-12-02 14:51:19
    Temat: Re: art. 286 a ZUS?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał

    > Ciekawy jestem, kto się pierwszy odważy wystąpić przeciw ZUS,
    > szczególnie po wprowadzeniu ostatnio proponowanych zmian z II filarem.

    Nie ten adres, ZUS nie tworzy prawa.
    A ewentualne pretensje do ustawodawcy możesz załatwić przy urnie
    wyborczej, najbliższa okazja nie dalej niż za trzy lata.

  • 3. Data: 2006-12-02 15:01:41
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    wiadomości news:eks3u1$c5r$1@news.onet.pl...

    > A ewentualne pretensje do ustawodawcy możesz załatwić przy urnie
    > wyborczej, najbliższa okazja nie dalej niż za trzy lata.

    Tak cały czas robie, ale inne lobby silniejsze.

    --
    vertret