  • 1. Data: 2006-12-02 15:03:44
    Temat: Uszkodzone auto na drodze a termin zlozenia wniosku?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    Uszkodzilem auto na drodze (mega krater :( ...) na okolo 300zl (opona).

    W jakim terminie od zdarzenia (mam notatke policji) musze zlozyc wniosek o
    odszkodowanie od wlasciciela drogi (znana droga krajowa!). Nie mam czasu na
    razie sie tym zajmowac a chcialbym powalczyc bo dziura nie powstala tam w ciagu
    2godzin ale musiala rosnac z miesiac a nikt sie tym nei zajal, brak
    oznakowania.

    Droga niby miala znak uszkodzona nawierzchnia ale bylo to 1000m wczesniej, nie
    bylo uszkodzonej nawierzchni az do tej dziury, bylo ciemno i padal deszcz, nie
    widzialem jej po prostu. Jechalem ok 15km wiecej niz znak. Czy to mnie
    wyklucza? Nikt by jej nie zobaczyl bo totalnei wypelniona woda byla.

    dzieki

  • 2. Data: 2006-12-03 08:42:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Papkin napisał(a):

    > W jakim terminie od zdarzenia (mam notatke policji) musze zlozyc wniosek
    > o odszkodowanie od wlasciciela drogi (znana droga krajowa!).

    W ciągu trzech lat musisz złożyć do sądu (w razie odmowy zapłaty).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam