  • 51. Data: 2007-05-27 16:24:57
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-05-2007 o 12:05:58 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > Ty wez sie nie osmieszaj

    To wytlumacz czym sie rozni otrucie np. chlorem od otrucia dymem
    papierosowym.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 52. Data: 2007-05-27 16:34:18
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-05-2007 o 13:39:42 "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał(a):

    > No, albo azbestem. I poprawili chlorowodorem. Nie przesadzasz
    > przypadkiem?

    Nie. Asbest jest calkiem dobrym przykladem - niemal identyczny skutek.
    Zupelnie nie rozumiem, czemu na jedne przestepstwa jest przyzwolenie (jak
    z piractwem komputerowym) a na inne nie. Moze lobby tytoniowe jest zbyt
    przekonujace. Palenie papierosow w obecnosci osob trzecich to przestepswo.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 53. Data: 2007-05-27 16:39:16
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-05-2007 o 12:40:40 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Ze zrozumienia słowa pisanego.

    Alez cwana i wyszukana wypowiedz. Boki zrywac. To ja poprosze o cytat z
    dyskusji, w ktorym byla mowa o tym, ze to mieszkanie mozna bylo wynajac.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 54. Data: 2007-05-27 16:48:38
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Paszczak <s...@h...pl> writes:

    > A czytasz, co napisałem, czy tylko tak sobie trollujesz?
    >
    > Grzecznie to ja ich prosiłem o niepalenie, ale powiedzieli,
    > że tak już musi być.

    Mnie przeszkadza, że ludzie używają pirackiego oprogramowania.

  • 55. Data: 2007-05-27 17:02:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Samotnik wrote:

    > A po co mu jakaś zgoda? Jego mieszkanie...

    jeśłi jest to włąśność hipoteczna to racja jeśli tylko własnościowe to już
    nie do końca...

  • 56. Data: 2007-05-27 17:12:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.05.2007 Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisał/a:

    > Alez cwana i wyszukana wypowiedz. Boki zrywac. To ja poprosze o cytat z
    > dyskusji, w ktorym byla mowa o tym, ze to mieszkanie mozna bylo wynajac.

    Cytat: "mieszkania są własnościowe". Koniec cytatu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 57. Data: 2007-05-27 17:13:11
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.05.2007 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > jeśłi jest to włąśność hipoteczna to racja jeśli tylko własnościowe to już
    > nie do końca...

    Dlaczego?

  • 58. Data: 2007-05-27 17:18:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Samotnik wrote:

    > Dlaczego?

    bo mieszkanie własnościowe nie jest do końca własnością lokatora,
    spółdzielnia posiada pewne prawa do takiego mieszkania, a właściciel musi
    konsultować pewne działania ze spółdzielnią.

  • 59. Data: 2007-05-27 17:35:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 27 May 2007 19:18:48 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > bo mieszkanie własnościowe nie jest do końca własnością lokatora,
    > spółdzielnia posiada pewne prawa do takiego mieszkania, a właściciel musi
    > konsultować pewne działania ze spółdzielnią.

    Możesz jaśniej? Pewnie chodzi Ci o statut spółdzielni, ale od kiedy może on
    stać ponad obowiązującymi ustawami? A w ustawach jest coś o swobodnym
    dysponowaniu własnością i takie tam..

  • 60. Data: 2007-05-27 17:49:45
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-05-2007 o 19:12:40 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > Cytat: "mieszkania są własnościowe". Koniec cytatu.

    Az musialem specjalnie szukac tej wypowiedzi. No dobrze, sa wlasnosciowe.
    Nie zmienia to faktu, ze studenci moga je wynajmowac "nielegalnie" a
    wlasciciel mieszkania moze o tym nie wiedziec.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.