  • 1. Data: 2007-05-26 09:09:34
    Temat: BHP- pytanie
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    Przepraszam za pytnie,ale tak naprawde to nie wiem na jakiej grupie mam je
    zadac.Chodzi o prace wysokosciowe.Mam zlecenie na wykonnie pewnych prac
    motarzowych na obiekcie o wysokosci ponad 15 mb (na zewnatrz)Czy jest to wg
    przepisow "praa na wysokosci"? i czy pracownik powinien miec odpowiednie
    badania lekarskie?

    Stanislaw

  • 2. Data: 2007-05-26 15:31:02
    Temat: Re: BHP- pytanie
    Od: Marek Witbrot <m...@g...com>

    On 26 Maj, 11:09, "TreStan" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > motarzowych na obiekcie o wysokosci ponad 15 mb (na zewnatrz)Czy jest to wg

    Tak, już 1m nad podłogą lub ziemią to praca na wysokości.

    > i czy pracownik powinien miec odpowiednie
    > badania lekarskie?

    Tak

    --
    Marek Witbrot

  • 3. Data: 2007-05-26 20:57:57
    Od: "TreStan" <t...@w...pl>

    Tak, już 1m nad podłogą lub ziemią to praca na wysokości.

    > i czy pracownik powinien miec odpowiednie
    > badania lekarskie?

    Tak

    --
    Marek Witbrot