  • 1. Data: 2007-05-26 16:04:58
    Temat: Tytul wykonawczy a wyjazd
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam. Naczelnik Urzedu Skarbowego wystawil na mnie tytul wykonawczy za
    mandat, ktorego nie zaplacilem. Na tytule jest data 2006-05-11. Do dzis nic
    sie nie dzieje. Na tytule jest takze napisane, zeby powiadamiac o kazdej
    zmianie miejsca pobytu trwajacej dluzej niz miesiac a za brak powiadomienia
    jest kara pieniezna. Jesli jestem zameldowany w jednej miejscowosci a
    studiuje w drugiej, to powinienem powiadomic o tym fakcie? Jesli wyjezdzam
    na cale wakacje (3 miesiace) za granice - poza teren UE, to czy takze mam
    poinformowac Urzad? Jak wtedy bedzie przebiegala egzekucja? Od razu powiem,
    zeby uciac pytania, ze zamierzam zaplacic te 250zl po wakacjach, poki co mam
    inne wydatki.

  • 2. Data: 2007-05-26 17:02:21
    Temat: Re: Tytul wykonawczy a wyjazd
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > poinformowac Urzad? Jak wtedy bedzie przebiegala egzekucja? Od razu
    > powiem, zeby uciac pytania, ze zamierzam zaplacic te 250zl po wakacjach,
    > poki co mam inne wydatki.

    Poboraca będzie cie odwiedzał i 150 doliczy od każdej wizyty ryczałtem

  • 3. Data: 2007-05-26 17:21:25
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> wrote in message
    > Poboraca będzie cie odwiedzał i 150 doliczy od każdej wizyty ryczałtem

    Wyjdz.

  • 4. Data: 2007-05-26 18:33:09
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > --
    > Pozdrawiam

    Trzeba było płacić

  • 5. Data: 2007-05-26 19:22:29
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    > Trzeba było płacić

    Obywatelskie nieposluszenstwo. :)

  • 6. Data: 2007-05-28 21:54:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 May 2007, bartekE320 wrote:

    > zmianie miejsca pobytu trwajacej dluzej niz miesiac a za brak powiadomienia
    > jest kara pieniezna. Jesli jestem zameldowany w jednej miejscowosci a
    > studiuje w drugiej, to powinienem powiadomic o tym fakcie?

    US ma być powiadomiony o adresie ZAMIESZKANIA (a nie zameldowania), czyli
    miejscu gdzie podatnika można ZASTAĆ.
    Ten hak unieskutecznia kombinacje "wolę zapłacić mandat za
    niezameldowanie" :|

    > Jesli wyjezdzam
    > na cale wakacje (3 miesiace) za granice - poza teren UE, to czy takze mam
    > poinformowac Urzad?

    Ordynacja Podatkowa:
    Art. 147
    § 1. W razie wyjazdu za granicę na okres co najmniej 2 miesięcy,
    strona obowišzana jest do ustanowienia pełnomocnika do spraw doręczeń.

    Obowiązek powiadomienia o ustanowieniu leży gdzieś obok :)

    pzdr, Gotfryd