  • 1. Data: 2007-05-26 14:11:12
    Temat: Palenie na balkonie
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Mam pewnien uciążliwy problem z sąsiadami - otóż palą oni sobie papierosy na
    balkonie obok mojego i dym wlatuje przez okno do mojego mieszkania.
    Dotychczas tego nie zauważałem, ale przyszło lato, zrobiło się gorąco i aż
    prosi się, żeby otworzyć okno. Ale niestety trzeba je zamykać, bo śmierdzi.
    O siedzeniu na balkonie w dymie już nawet nie wspominam.

    Mieszkanie jest wynajmowane przez 4 studentów nałogowych palaczy, więc co
    chwilę któryś z nich wychodzi i pali. Na zwróconą uwagę odpowiedzieli, że
    właściciel mieszkania zabronił im palić w środku, więc robią to na balkonie.

    Czy na takich delikwentów jest jakiś "paragraf"? Bo jak na razie mam do
    wyboru albo gotować się w mieszkaniu, albo wąchać ich smrody... :(

    P.

  • 2. Data: 2007-05-26 16:31:03
    Temat: Re: Palenie na balkonie
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 May 2007 14:11:12 +0000 (UTC), Paszczak napisał(a):

    > Czy na takich delikwentów jest jakiś "paragraf"?

    Nie ma.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-05-26 17:32:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paszczak wrote:

    > Czy na takich delikwentów jest jakiś "paragraf"? Bo jak na razie mam do
    > wyboru albo gotować się w mieszkaniu, albo wąchać ich smrody... :(

    Konkretnego niby nie ma, ale za ogólną uciążliwość też mogą ci tępi
    narkomani paragrafem oberwać. Ale to dość kłopotliwe.

    Ewentualnie może spróbować po linii narażania na szwank czyjegoś zdrowia...

  • 4. Data: 2007-05-26 17:51:13
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 26-05-2007 o 16:11:12 Paszczak <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > chwilę któryś z nich wychodzi i pali. Na zwróconą uwagę odpowiedzieli, że
    > właściciel mieszkania zabronił im palić w środku, więc robią to na

    A jak jest z samym mieszkaniem? Wlasnosciowe?

    Moja rada - kup sobie pistolet na wode i lej na nich kiedy tylko wyjda
    palic. Jak sie im nie spodoba to zaslaniaj sie tekstem: "wy sie najwyzej
    przeze mnie przeziebicie a ja bede mial przez was raka".

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-05-26 17:56:51
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

    > Moja rada - kup sobie pistolet na wode i lej na nich kiedy tylko wyjda
    > palic.

    Swietny pomysl. W efekcie tego zacznie miec gluche telefony w srodku nocy,
    porysowany samochod, smieci na wycieraczce i eskalacje wojny sasiedzkiej.
    Lacznie z tym, ze jak sie studenty okaza bezkarkowe to i w morde dostanie.

    Angie

  • 6. Data: 2007-05-26 18:06:45
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Angie <j...@o...eu> wrote:
> [...]
    > Lacznie z tym, ze jak sie studenty okaza bezkarkowe to i w morde dostanie.

    Na razie poczekam do czerwca - może się wyprowadzą i nie wrócą.

    A jeśli nie - czy spółdzielnia (mieszkania są własnościowe) udostępni mi
    jakieś dane kontaktowe do właściciela? Bo właściciel by ich pewnie
    spacyfikował, ewentualnie wyrzucił (do wynajęcia ustawiają się kolejki
    studentów, więc nie będzie mu ich żal :) ).

    P.

  • 7. Data: 2007-05-26 18:33:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 May 2007 19:51:13 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Moja rada - kup sobie pistolet na wode i lej na nich kiedy tylko wyjda
    > palic. Jak sie im nie spodoba to zaslaniaj sie tekstem: "wy sie najwyzej
    > przeze mnie przeziebicie a ja bede mial przez was raka".

    Świetna rada. Narazisz go najwyżej na nieprzyjemności i dodatkowe koszty.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-05-26 18:33:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 May 2007 18:06:45 +0000 (UTC), Paszczak napisał(a):

    > A jeśli nie - czy spółdzielnia (mieszkania są własnościowe) udostępni mi
    > jakieś dane kontaktowe do właściciela?

    Nie mają takiego prawa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2007-05-26 18:33:44
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 26 May 2007 19:56:51 +0200, Angie napisał(a):

    > Swietny pomysl.

    Masz lepszy?

    --
    "Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie idioty,
    niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości".

  • 10. Data: 2007-05-26 18:42:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    scream wrote:

    > Nie mają takiego prawa.

    zawsze może zapytać sie w spółdzelni czy właściciel ma zgodę na wynajem
    meiszkania...