  • 51. Data: 2013-02-01 09:00:32
    Temat: Re: Palący i niepalący w jednym mieszkaniu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Zdajesz sobie sprawę że palenie to nałóg ?

    I co z tego? Nikt nie zakazuje palenia w ogóle. Ale niech palący
    pratykuje swój nałóg zgodnie z prawem oraz zasadami współżycia
    społecznego.

    > Bo mam wrażenie że pytanie padło na niewłaściwą grupę.
    > Skoro nie masz gdzie mieszkać to sprzedaj ten udział w tym
    > mieszkaniu i kup lub wynajmij inne.
    > I nie trać czasu na działania pozorne.

    A ja mam wrażenie, że twoja odpowiedź jest nieadekwatna do tej grupy.

  • 52. Data: 2013-02-01 09:05:36
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-01 09:00, Alek pisze:

    > I co z tego? Nikt nie zakazuje palenia w ogóle. Ale niech palący
    > pratykuje swój nałóg zgodnie z prawem oraz zasadami współżycia społecznego.

    Oczywiście.
    Pamiętaj że palący jest w _swoim_ domu. Może mu niepalący przeszkadza i
    to on zgodnie z prawem i zasadami współżycia społecznego powinien się
    wynieść?

    --
    spp

  • 53. Data: 2013-02-01 09:16:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-01 08:56, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Błąd! Winno być "palącego".

    Nie ma tam błędu.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2013-02-01 09:52:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Oczywiście.
    > Pamiętaj że palący jest w _swoim_ domu.

    Niepalący też.

    > Może mu niepalący przeszkadza i to on zgodnie z prawem i zasadami
    > współżycia społecznego powinien się wynieść?

    Żartujesz? Czym może mu przeszkadzać niepalący, niepaleniem?
    Tak sobie złośliwie siedzi i nie śmierdzi?

  • 55. Data: 2013-02-01 09:53:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Nie ma tam błędu.

    To w takim razie jest w twojej postawie.

  • 56. Data: 2013-02-01 09:58:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-01 09:52, Alek pisze:

    > Niepalący też.

    Dlatego muszą się dogadać. Oboje mają dokładnie takie same prawa i
    obowiązki. Próba sądowego narzucenia własnych wymagań do niczego dobrego
    nie doprowadzi stąd pewnie uwaga Liwiusza. :(

    > Żartujesz? Czym może mu przeszkadzać niepalący, niepaleniem?
    > Tak sobie złośliwie siedzi i nie śmierdzi?

    Właśnie. I za wcześnie wstaje, spuszcza wodę w nocy i .... tysiące
    innych uciążliwości można wymyślać. :(

    --
    spp

  • 57. Data: 2013-02-01 10:08:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-01 09:53, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > To w takim razie jest w twojej postawie.

    Średnio mnie obchodzi Twoje zdanie :P
    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2013-02-01 23:24:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Średnio mnie obchodzi Twoje zdanie :P

    O, to, to, wdupiemanie drugiego człowieka typowe dla palaczy.

  • 59. Data: 2013-02-01 23:31:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > Dlatego muszą się dogadać. Oboje mają dokładnie takie same prawa i
    > obowiązki.

    Na razie mamy taką sytuację, że jedna strona aktywnie zatruwa życie
    drugiej a do tej drugiej nie ma analogicznego zarzutu.

    > Próba sądowego narzucenia własnych wymagań do niczego dobrego nie
    > doprowadzi stąd pewnie uwaga Liwiusza. :(

    > Właśnie. I za wcześnie wstaje, spuszcza wodę w nocy i .... tysiące
    > innych uciążliwości można wymyślać. :(

    Wymyślać można, tylko po co? Co to miałoby mieć wspólnego z tematem?

  • 60. Data: 2013-02-01 23:34:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-01 23:24, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > O, to, to, wdupiemanie drugiego człowieka typowe dla palaczy.

    Ciekawym jest zatem to zaobserwować u niepalącego :P

    --
    Liwiusz