  • 1. Data: 2004-10-26 11:08:56
    Temat: PYTANIE : Jak napisać.......proszę o pomoc !!!
    Od: "Sadd" <s...@w...pl>

    Witam!!!
    Chodzi o wycofanie jednego z punktów złożonego pozwu
    (sprawa ekwiwalentu : w pozwie chodziło o wypłatę ekwiwalentu z tytułu
    urlopu po czym został on wypłacony
    - nie w całości)
    1. jak to napisać :
    - czy ma to być aneks do pozwu ?
    - czy uzupełnienie pozwu " powódka działająca w
    imieniu własnym wnosi o wycofanie tego pkt. z
    pozwu ..." a w uzasadnieniu napisać dlaczego
    wycofuję ?
    2. ale : chiałabym by sąd orzekł czy w/w ekwiwalent został we właściwej
    kwocie wypłacony (czyli za odp. ilość dzni przysługującego urlopu +
    odsetki )
    jak to ująć : "wnoszę o :
    weryfikację (?) wypłaconego ekwiwalentu" ???

    3. jeśli : domagam się wypłaty odszkodowania odszkodowania przez pozwaną
    [art. 58 KP] z tytułu rozwiązania umowy o pracę na czas określony to czy
    mogę domagać się max. 3-miesięcznego wynagrodzenia ,czy tylko wysokości
    wynagrodzenia za czas do którego miała trwać (w tym przypadku niespełna
    miesiąc)

    Wielkie dzięki za wszelaką pomoc......:)

    Pozdrawiam,

    G.

  • 2. Data: 2004-10-26 21:38:07
    Temat: Re: PYTANIE : Jak napisać.......proszę o pomoc !!!
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Sadd napisał:
> [...]
    > - czy uzupełnienie pozwu " powódka działająca w
    > imieniu własnym wnosi o wycofanie tego pkt. z
    > pozwu ..." a w uzasadnieniu napisać dlaczego

    mozna w pismie procesowym cofnac pozew w tej czesci lub ustnie na rozprawie
    zaznaczyc ze zaplacone po wytoczeniu powodztwa - istotne ze wzgledu na
    obciazenie kosztami procesu, chociaz sadu pracy zadko obciazaja pracownikow

> [...]
    > odsetki )
    > jak to ująć : "wnoszę o :
    > weryfikację (?) wypłaconego ekwiwalentu" ???

    sad raczej nie bedzie tego liczyl, mozna nie cofac co do odsetek to je
    moze zasadzi

  • 3. Data: 2004-10-27 05:29:37
    Od: "Sadd" <s...@w...pl>

    Dzięki wielkie !!!!

  • 4. Data: 2004-10-27 19:34:25
    Od: Kasia<a...@w...pl>

> [...]
    wysokości
    > wynagrodzenia za czas do którego miała trwać (w tym przypadku

    Artykuł który cytujesz wyraźnie mówi, ze z tytułu niezgodnego z
    prawem rozwiązania umowy o pracę zawartej na czas określony
    mozesz domagać sie odszkodowania jedynie za czas do którego
    umowa miała trwać.Odszkodowanie za okres max. 3 miesięcy
    przyznawane moze byc w przypadku umowy zawartej na czas
    nieokreślony.

    -> http://usenet.pomocprawna.info