  • 1. Data: 2004-10-26 11:08:51
    Temat: jak złagodzić skutki nieudanego zakupu sprzatu od osoby fizycznej
    Od: "Mikis" <r...@p...com>

    Witam,
    Znajomy kupił okazyjnie od osoby fizycznej klikuletnią pralkę, która
    okazała się wadliwa. Ceną za naiwność jest dosć duża kwota, jaką będzie
    musiał wydać na naprawę urządzenia. W rozmowach sprzedawca udaje, że nie
    wiedział o wadzie. Czy jest jakiś sposób na złagodzenie skutków tej
    transakcji podczas gdy brak dobrej woli z jego strony? Namiary wszelkie
    mam...

  • 2. Data: 2004-10-26 11:24:56
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "Mikis" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > okazała się wadliwa. Czy jest jakiś sposób na złagodzenie skutków tej
    > transakcji podczas gdy brak dobrej woli z jego strony? Namiary

    teoretycznie szansze sa, a praktycznie niewielkie

    pozdro

  • 3. Data: 2004-10-26 11:55:16
    Od: "Mikis" <r...@p...com>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mikis" <r...@p...com> napisał w wiadomości
    > wszelkie
    >
    > teoretycznie szansze sa, a praktycznie niewielkie

    coś bliżej? co zrobić?

  • 4. Data: 2004-10-26 15:04:57
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Mikis wrote:
    > coś bliżej? co zrobić?

    przeczytać przepisy o rękojmi i postarać sie je zastosować

    KG

  • 5. Data: 2004-10-27 23:36:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikis wrote:
    > Witam,
    > Znajomy kupił okazyjnie od osoby fizycznej klikuletnią pralkę, która
    > okazała się wadliwa. Ceną za naiwność jest dosć duża kwota, jaką będzie

    Konkrety! Fakty!

    > musiał wydać na naprawę urządzenia. W rozmowach sprzedawca udaje, że nie
    > wiedział o wadzie.

    Skąd wiesz, że udaje?

    Przede wszystkim opisz, co to za wada, czym się objawia, w jakich
    warunkach, czy przed zakupem prosiłeś o zaprezentowanie działania, czy
    była dłuższy czas nie używana przed zakupem, czy wada nie miała żadnych
    szans powstać w czasie transportu....

    PS: jeśli ta wada to np. przeciekanie między bębnem a tym elastycznym,
    karbowanym wężem spustowym (taki dość gruby, w środku pod bębnem, przed
    elektrozaworem), to polecam poxipol lub coś podobnego :-D Dwa lata temu
    sobie tak pralkę 'naprawiłem' i trzyma się idealnie :)